با حمایت بانک کشاورزی و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان؛

یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در شهر کرمان احداث می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۴۵۸۰
یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در شهر کرمان احداث می‌شود
مدیر بانک کشاورزی شمال استان کرمان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم گفت: یک واحد آموزشی با حمایت این بانک در کرمان احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ الله داد محمدی فرد در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک هفته معلم افزود: آموزش و پرورش باید مورد توجه جدی مردم و مسئولان قرار گیرد و امیدواریم آموزش و پرورش بر مدار کیفیت و رفاه فرهنگیان گام بردارد.

وی اظهار کرد: نقش معلمان و آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است.

محمدی فرد تکریم و ارتقای جایگاه معلم را در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را ضروری دانست و افزود: همه افراد جامعه مدیون  ایثار و فداکاری معلمان در کلاس های درس هستند.

مدیر بانک کشاورزی شمال استان کرمان از احداث و کلنگ زنی یک باب مدرسه  ۱۲کلاسه در شهر کرمان با حمایت بانک کشاورزی و اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار از حمایت های بی دریغ بانک کشاورزی از آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه بانک کشاورزی که در هفته گرامیداشت مقام معلم  سال ۹۹ در کرمان کلنگ زنی شده بود تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز