مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

پیشرفت ۷۶ درصدی ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۶۴۱۳
پیشرفت ۷۶ درصدی ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: روند ساخت ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان تا کنون با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بیش از ۷۶ درصد پیشرفت داشته و تا ابتدای تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از روند تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: عملیات احداث ساختمان اداری این اداره کل از ۲۷ سال قبل آغاز و روند ساخت آن بیش از ۲۴ سال دچار وقفه شده بود که با پیگیری مستمر و رایزنی های صورت گرفته با سازمان برنامه بودجه کشور عملیات تکمیل آن از ابتدای سال ۹۸ آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای احداث ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان هزینه شده گفت: ۳۵ میلیارد تومان نیز در سال ۹۹ جهت تکمیل این ساختمان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و تعهد پیمانکار، قرار بود  این ساختمان اداری تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، نوسانات ارز و  عدم وجود بعضی از تاسیسات و مصالح ساختمانی روند ساخت دچار مشکل شده و تا آینده ای نزدیک تکمیل خواهد شد.

بر پایه این گزارش: مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان به همراه کمیته فنی این پروژه از روند تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز