پلیس به فرار ۸ ساله قاتل فراری پایان داد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵۰
پلیس به فرار ۸ ساله قاتل فراری پایان داد
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل فراری پس از ۸ سال در نتیجه کار اطلاعاتی و پیگیری‌های ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: استفاده از فرهنگ گفتمان، مشاوره گرفتن و نقش ریش سفیدان برای حل مشکلات در هرگونه اختلاف فردی و سایر دعاوی مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا محمدرضایی در این خصوص اظهار داشت: به دنبال وقوع قتل فردی با اسلحه جنگی در اسفند ماه سال ۹۱ در یکی از مناطق شهرستان جیرفت و متواری شدن قاتل موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به متواری شدن متهم از شهرستان و مجهول المکان بودن این فرد کارآگاهان پلیس آگاهی به رغم گذشت ۸ سال از این حادثه با انجام کار اطلاعاتی مستمر در نهایت محل اختفا قاتل را در شهرستان کهنوج شناسایی و وی را پس از اخذ نیابت قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه اش را از انجام این قتل انتقام جویی از مقتول بیان داشت گفت: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: استفاده از فرهنگ گفتمان، مشاوره گرفتن و نقش ریش سفیدان و معتمدان برای حل مشکلات در هرگونه اختلاف فردی و سایر دعاوی که می‌تواند مانع بروز این گونه موارد جبران ناپذیر بشود بسیار مورد تاکید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز