روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۰۵۸۱
روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان برگزیده کشوری در حوزه پورتال و پوشش خبری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک روز روابط عمومی به نقش موثر روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی نقش موثری در ایجاد نشاط، پویایی و مشارکت جویی در سازمان دارد.

وی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و با اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه « پورتال و پوشش خبری » برگزیده کشور شد.

باهری از کسب رتبه برتر کشوری روابط عمومی آموزش و پرورش استان در شاخص های عمومی و اختصاصی نیز خبر داد و افزود: اطلاع رسانی به موقع، شفاف سازی و پاسخگویی، مهمترین راهبردهای روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از انعکاس و بارگذاری بیش از ۱۸۰۰ خبر در یک سال اخیر در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته آموزش و پرورش استان در این زمینه در کشور پیشتاز است.

باهری از تعامل و همکاری بسیار موثر صدا و سیما و رسانه ها با آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: مسئولان آموزش و پرورش استان در یک سال اخیر ۱۲۱۴ دقیقه جهت پاسخگویی به افکار عمومی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی حضور یافتند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های "عطر اردیبهشت" و "مشق عشق" طراحی شده در روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: ارسال بیش از سه هزار  اثر به این جشنواره ها توسط دانش آموزان، معلمان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردم نشان از حساسیت ویژه مردم نسبت به تعلیم و تربیت و مدارس دارد و آثار ارسالی بسیار کاربردی و بی نظیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز