استاندار کرمان خبر داد:

واگذاری طرح‌های دستگاه‌های دولتی کرمان به بسیج سازندگی

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۰
واگذاری طرح‌های دستگاه‌های دولتی کرمان به بسیج سازندگی
استاندار کرمان گفت: هیچ محدودیتی در واگذاری طرح‌های دستگاه‌های دولتی به بسیج سازندگی با نظارت دستگاه‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در اولین جلسه کارگروه سازمان بسیج سازندگی استان به ریاست استاندار کرمان و با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار، سرهنگ جلالی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و جمعی از مدیران کل در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان به نقش محوری بسیج سازندگی طی یک سال گذشته در زمینه تنظیم بازار، مقابله با کرونا، ساماندهی سوخت و حمل و نقل اشاره داشت و عنوان کرد: از توان ساختار کارگروه بسیج سازندگی که در بالاترین سطح مقامات استانی تشکل می‌شود و از ظرفیت بودجه، توانمندی و تجربه بسیج، کارهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال، توانمندسازی و غیره باید بهره گرفت.

استاندار کرمان به پروژه‌های قابل واگذاری در استان اشاره داشت و گفت: هیچ محدودیتی در واگذاری طرح‌های دستگاه‌های دولتی به بسیج سازندگی با نظارت کامل دستگاه‌ها وجود ندارد.

زینی‌وند به فعالیت‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی اشاره و عنوان کرد: در نشستی که با رئیس بنیاد مستضعفان داشتیم، اعلام کردند که بدون محدودیت به ما کمک خواهند کرد.

وی ابراز داشت: در حوزه اشتغال روستایی و اعتبارات این زمینه، با توجه به عملکرد کمیته امداد و بسیج سازندگی، اولویت را به مشاغلی که توسط آنها اجرایی می‌شوند خواهیم داد.

استاندار کرمان گفت: تمرکز جدی استان در مشاغل خرد باید باشد، ضمن اینکه ساماندهی حاشیه‌نشینی نیز اولویت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز