فراخوان جمعیت هلال احمر کرمان برای کمک به مردم غزه

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۴۴۷۶
فراخوان جمعیت هلال احمر کرمان برای کمک به مردم غزه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش برای امدادرسانی به مردم غیرنظامی آسیب دیده از جنگ اخیر در غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در تهاجم اخیر به غزه از نظر حقوق بین المللی نقض قوانین عرفی صورت گرفته و حقوق مردم غیر نظامی این منطقه در وضعیت فعلی آشکارا نقض شده است.

فلاح با اشاره به اینکه غزه هم اکنون در محاصره مرزی و جغرافیایی قرار گرفته و خطوط کمک رسانی بشردوستانه با مشکل مواجه شده است، افزود: در حال حاضر غیر نظامیان غزه در شرایط جنگ زدگی به سر می‌برند و توافقات و کنوانسیون‌های مختلف از جمله کنوانسیون ژنو قابل اعمال است.

او با اشاره به اعلام رسمی جمعیت هلال احمر فلسطین به فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر کمک‌های فوری دارویی و درمانی در اولویت نیاز‌های مناطق جنگ زده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف انسانی و جهان شمول و بر طبق ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران در همکاری مشترک با فدراسیون بین المللی برای تامین قسمتی از وسایل بهداشتی و اقلام دارویی اقدام می کند.

فلاح عنوان کرد: در زمان حاضر تمرکز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روی بخش «نجات» در حوزه امداد‌های فوری به غزه است.

او افزود: به این منظور "شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های عامل"، "شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت" و کد دستوری موبایلی #۱۱۲* برای جمع آوری وجوه هموطنان خیر اندیش در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز