دبیر ستاد انتخابات استان کرمان عنوان کرد:

پیش‌بینی ۱۶۳۸ شعبه ثابت و ۱۲۰۱ شعبه سیار اخذ رای در استان/۱۶ خردادماه، اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۶۶۶۲
پیش‌بینی ۱۶۳۸ شعبه ثابت و ۱۲۰۱ شعبه سیار اخذ رای در استان/۱۶ خردادماه، اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر
دبیر ستاد انتخابات استان کرمان از پیش بینی ۱۶۳۸ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۲۰۱ شعبه اخذ رای سیار در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیار اسکندری‌نسب در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: 2839 شعبه اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است که 1233 شعبه شهری و 1606 شعبه روستایی هستند.

وی همچنین به 1638 شعبه اخذ رای ثابت و 1201 شعبه اخذ رای سیار در سطح استان اشاره داشت و افزود: 1157 شعبه ثابت و 76 شعبه سیار در حوزه شهری و 481 شعبه ثابت و 1125 شعبه سیار در حوزه روستایی در نظر گرفته شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات نیز تحویل گرفته شده و اکنون در مرکز استان نگهداری می‌شوند، گفت: دستگا‌ه‌های احراز هویت نیز جهت به روزرسانی در حال ارسال به مرکز هستند.

اسکندری‌نسب از آمادگی 100 درصدی شعب اخذ رای در سراسر استان نام برد و عنوان کرد: مشکلی در زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات نداریم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها تمام شده و بعد از بررسی اعتراضات در تهران، نتیجه نهایی در تاریخ 16 خرداد ماه اعلام می‌گردد.  

اسکندری‌نسب ابراز داشت: مجموع داوطلبان ثبت‌نامی شوراهای اسلامی روستا 16 هزار و 757 نفر بودند که 16 هزار و 238 نفر در هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده و به هیات‌های نظارت ارجاع داده شدند.

وی افزود: در هیات‌های نظارت 15 هزار و 682 کاندیدا مورد تایید قرار گرفتند ضمن آنکه احراز صلاحیت 496 نفر تایید نشد که در دست بررسی هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در مجموع 90 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها انصراف داده‌‌اند که نتایج نهایی تا 15 خرداد ماه اعلام و تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا از 20 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز