خانه مطبوعات شمال استان کرمان:

رسانه‌ها با آگاهی دادن و ایجاد شور انتخاباتی نقش‌آفرین هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۳۸۸۴
خانه مطبوعات شمال استان با انتشار بیانیه‌ای ضمن قدردانی از کوشش‌های رسانه‌ای همه‌ی فعالان رسانه‌ای استان از آنان درخواست کرد در این زمان منتهی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که در روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود، همچنان بر تلاش‌های خود بیفزایند تا ان شاءالله با حضور حداکثری مردم، نتیجه‌ کار باعث سربلندی کشور عزیزمان ایران شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن کامل بیانیه‌ای که از سوی هیئت مدیره‌ این تشکل صنفی منتشر شده است به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات و صندوق رای بی‌گمان مهمترین رکن سیاست‌ورزی در یک جامعه‌ی زنده و بیدار است. از این رو، جمعه پیش‌رو ۲۸ خردادماه یک روز معمولی نیست. روزی است که مردم ما با حضور حداکثری خود در انتخابات، خواهند توانست سرنوشت خود را رقم بزنند.

مسلما بسترسازی مطلوب برای برگزاری یک انتخابات پرشور را در درجه‌ی اول، دولت و سپس سایر نهادهای حاکمیتی برعهده دارند، و بدنبال آن، احزاب، جمعیت‌ها و تشکل‌های سیاسی این وظیفه را بر دوش دارند، اما عمده‌ی این تلاش‌ها از مجرای حضور آگاهی‌بخش رسانه‌ها در همه‌ی ابعاد آن اعم از رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی امکان‌پذیر است. به‌همین خاطر انتظار می‌رود رسانه‌ها مثل همیشه در تکمیل آرایش سیاسی رقابت‌های انتخاباتی، آگاهی دادن به مردم و ایجاد شور انتخاباتی نقش‌آفرین باشند.

رسانه‌ها اگرچه در سیاست‌گذاری و کم و کیف انتشار مطالب خود در مورد مسائل سیاسی مستقل‌اند و خانه مطبوعات در این امر مداخله‌ای ندارد، اما این تشکل صنفی امیدوار است رسانه‌های استان کرمان به سهم خود در ارتقاء سطح آگاهی مردم و برانگیختن شور انتخاباتی همواره شایستگی خود را ایفا نمایند.

خانه مطبوعات شمال استان کرمان ضمن قدردانی از کوشش‌های رسانه‌ای همه‌ی فعالان رسانه‌ای استان کرمان امیدوار است در این زمان خطیر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، این تلاش‌ها همچنان ادامه و افزایش یافته تا ان شاءالله با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، نتیجه‌ کار در روز جمعه باعث سربلندی کشور عزیزمان ایران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز