جدال نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ یک

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۶۳۹۴
جدال نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ یک
رئیس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مس کرمان و آرمان گهر سیرجان فردا دوشنبه ۳۱ خرداد ماه در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف حریفان می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی در این خصوص اظهار داشت: نمایندگان استان کرمان فردا دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در هفته سی ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام دو دیدار مقابل حریفان به میدان می‌روند.

او افزود: در نخستین این دیدارها، مس کرمان ساعت ۱۹ فردا در خارج از خانه میهمان ملوان بندرانزلی است.

امیرخسروی تصریح کرد: محمد حسین ترابیان در کنار تورج عیوض محمدی و مهرداد نجفی این دیدار را قضاوت می‌کند، فرهاد امینی داور چهارم است و حسین نیرویار بر این بازی نظارت می‌کند.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: در دیگر این دیدار‌ها نیز آرمان گهر سیرجان ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه میزبان نود ارومیه است.

امیرخسروی افزود: روح اله شریفی در کنار محمد راهی و حمید رضا افشون این دیدار را سوت می‌زند، فرزین تمیزی داور چهارم و علی نقی مصطفی‌نژاد ناظر این دیدار است.

او تصریح کرد: هم اکنون مس کرمان با ۴۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است و آرمان گهر سیرجان نیز با ۳۹ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز