برگزاری بازی مس رفسنجان و پرسپولیس با شعار «همه با هم نه به اعتیاد»

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۷۸۴۶
برگزاری بازی مس رفسنجان و پرسپولیس با شعار «همه با هم نه به اعتیاد»
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: بازی مس رفسنجان و پرسپولیس از سری مسابقات هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر باشعار «همه با هم نه به اعتیاد» نامگذاری شد.

به گزارش روابط‌عمومی هئیت فوتبال استان کرمان؛ عرفان امیرخسروی با اشاره به اینکه اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی کشورهاست که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب می‌شود، اظهار داشت: ویــرانگری‌ هاى حاصل از آن، زمینه ساز سقوط بسیارى از ارزش‌ها و هنجارهاى فرهنگى و اخلاقى بشر شده است.

او افزود: سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفته بیست و چهارم لیگ برتر را به مناسبت ۵ تیر ماه، آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر به این موضوع اختصاص داده است و برنامه‌های ویژه‌ای به منظور آشنایی جامعه با مهارت‌های پیشگیری از اعتیاد در سراسر کشور برگزار می‌کند.

امیرخسروی با بیان اینکه بازی مس رفسنجان و پرسپولیس به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر با شعار «همه با هم نه به اعتیاد» نامگذاری شده است، به جلسه مجازی خود با معاون فرهنگی باشگاه پرسپولیس و مشاور فرهنگی مس رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس، در مورد نصب بنر در این خصوص در ورزشگاه و اعلام از طریق گوینده ورزشگاه و گزارشگر بازی هم بحث شد.

دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس روز جمعه ۴ تیر ماه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز