مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان خبر داد:

زیرسازی و آسفالت سه میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۱۵ مترمربع از معابر شهری کرمان

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۴۷۵۳
زیرسازی و آسفالت سه میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۱۵ مترمربع از معابر شهری کرمان
مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه این سازمان، وظایف گسترده‌ای دارد، گفت: برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل لازم در زمینۀ فعالیت‌های عمرانی و ساماندهی وضعیت موجود، ازجمله وظایف این سازمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالرسول رمضانی، برنامه‌ریزی جهت استفاده از تکنولوژی نوین اجرایی مدیریت مواد و مصالح به‌منظور افزایش سرعت پروژه‌ها و کاهش هزینۀ اجرایی پروژه‌ها، تهیه و تدوین روش‌های مختلف کنترل تولید و طرح‌های بتن و آسفالت، نظارت و اجرای عملیات ژئوتکنیک، انجام کلیۀ آزمایش‌های مربوط به آسفالت، بتن، بتن مسلح، خاک، بتن و فولاد، اجرای عملیات آسفالت و روکش آسفالت طبق برنامه‌های اعلام‌شده و اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و ضوابط مربوطه را از دیگر وظایف این سازمان دانست.

وی همچنین در زمینۀ بازآفرینی فضاهای شهری، گفت: تدوین راه‌کارهای مناسب جهت مقاوم‌سازی ابنیۀ ناپایدار در بافت‌های فرسوده، ارتقای کیفیت ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده، تهیۀ برنامه‌ها، طرح‌ها و پژوهش در امر بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، برنامه‌ریزی جهت شناسایی، بازسازی، نوسازی و بهسازی بافت‌های قدیمی، فرسوده و تاریخی با توجه به سیاست‌های دولت و شورای اسلامی شهر، از دیگر وظایف سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان در ادامه، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این دوره از مدیریت شهری توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان، ارایه کرد و گفت: تولید جدول به میزان دو میلیون و 177 هزار و 90 قالب، تولید آسفالت به میزان 164 هزار و 582 تن، اجرای زیرسازی به مساحت دو میلیون و 602 هزار و 807 مترمربع، اجرای آسفالت به مساحت 954 هزار و 608 مترمربع، جدول‌گذاری به طول 34 هزار و 67 متر و تولید شن و ماسه به میزان 731 هزار و 689 تن، برخی از تولیدات و عملیات اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان از سال 1396 تا انتهای خردادماه 1400 است.

رمضانی افزود: علاوه بر این، در این دوره، قطعات بتنی شامل بلوک سیمانی، پی‌ورس ساده و رنگی، آجر بتنی ساده، آجر بتنی رنگی، کف‌فرش ساده و رنگی، دال بتنی مسلح قبر، دیوار بتنی ساده، پایۀ دیوار بتنی و جدول ترافیکی به میزان یک میلیون و 949 هزار و 938 قالب تولید شده است.

وی ادامه داد: بخشی از آمار ارائه‌شده مربوط به اجرای 2900 متر جدول‌گذاری، 17 هزار و 82 مترمربع آسفالت و 6677 مترمربع زیرسازی در راستای آماده‌سازی تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان (عج)» بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بیان کرد: همچنین، در این مدت، در مناطق هدف بازآفرینی شهری به متراژ 229 هزار مترمربع شامل 91 هزار مترمربع آسفالت در محلۀ «فیروزآباد» و 138 هزار مترمربع آسفالت در محلۀ شهرک صنعتی انجام شده است.

رمضانی افزود: در این دوره از مدیریت شهری، درمجموع 3 میلیون و 557 هزار و 415 مترمربع از معابر شهری کرمان زیرسازی و آسفالت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز