آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۶ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۹۶۶۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۶ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا 6 مهرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ مهدی شفیعی، سخنگوی  دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ مورد جدید به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند، گفت: از این تعداد، ۳۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۷  مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۷ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه هم اکنون موارد مثبت بستری  کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان، ۴۷۹ نفر، شامل: ۲۹۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۸۰ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند، بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون به ۳۹ هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است.

او تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۶ نفر، شامل: ۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان،   و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه سن فوتی‌های  کرونا طی شبانه روز گذشته ۸۰،۷۹،۶۹،۶۳،۵۹،۵۹  بوده است، آمار مجموع جان باختگان قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمان را از ابتدا تاکنون، ۴ هزار و ۶۹۳ نفر عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان تزریق  واکسن کرونا در استان کرمان پرداخت و افزود: از ابتدا تاکنون، میزان واکسن تزریق شده در نوبت اول، یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۹۹ دُز و واکسن تزریق شده در  نوبت دوم، ۵۹۵ هزار و ۵۴۹ بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز