وزیر ورزش و جوانان وارد سیرجان شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۴۰۳۲۶
وزیر ورزش و جوانان وارد سیرجان شد
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان، لحظاتی پیش وارد فرودگاه سیرجان شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در میان استقبال گرم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محلی و ورزشکاران وارد فرودگاه سیرجان شد.

بازدید از مجموعه ورزشی امام علی (ع)، دیدار و گفت و گو با تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان اعزامی به مسابقات آسیایی، بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از آکادمی دو و میدانی باشگاه گل گهر سیرجان و دیدار و گفت‌وگو با تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان برخی از برنامه های سجادی در سفر به سیرجان است.

وزیر ورزش و جوانان فردا پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ نیز به منظور بازدید از پروژه‌های ورزشی به سمت شهرستان شهربابک حرکت می‌کند.

سفر به شهرستان رفسنجان به منظور بازدید از مجموعه ورزشی مس و سپس شهرستان زرند از دیگر برنامه‌های وی در استان کرمان است.

وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ وارد کرمان می‌شود که تجدید میثاق با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دیدار با مجمع سمن‌ها و دیدار با مدیران و پیشکسوتان ورزش استان و رونمایی از تمبر قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از برنامه‌های مهم سجادی در شهر کرمان اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز