استاندار کرمان در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج عنوان کرد:

امنیت شکل گرفته در بسیج از جنس مردم است/ امنیت سازی یکی از مولفه های مهم بسیج

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۳۹۲۵
امنیت شکل گرفته در بسیج از جنس مردم است/ امنیت سازی یکی از مولفه های مهم بسیج
استاندار کرمان در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، الگوی امنیت سازی را یکی از مولفه های مهم بسیج برشمرد و گفت: امنیتی که در بسیج شکل گرفته از جنس مردم است و این الگوسازی است که در تمام کشورهای تحت ستم و بویژه مسلمان در حال شکل گیری و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است.

به گزارش برنا؛ متن پیام علی زینی وند به شرح زیر است :

' بسم الله الرحمن الرحیم '

بسیج یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین نهادهایی است که همواره توانسته است کشتی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران را در دریای پرتلاطم جهان امروز به ساحل آرامش و اطمینان برساند و امروزه ندای حق طلبی، عدالت خواهی و سازندگی بعنوان فرهنگ بسیجی در همه جای جهان اسلام طنین انداز شده است.

بسیج در برهه‌های مختلف و حساس تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و نهالی که به دست بنیانگذار انقلاب اسلامی کاشته شد، امروز به درختی تناور تبدیل شده است. همین نهاد مقدس و تاثیرگذار بود که بنیاد لشکرهای عظیم مردمی را دردفاع مقدس بنا نهاد و در استان کرمان سپهبد شهید سلیمانی را در دامان خود پرورش داد و سپاه ثارالله را به عنوان یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی پدید آورد.

بسیج در استان پهناور کرمان همواره در بلایا و حوادث در کنار نهادهای کمک رسان داخلی و بین المللی بوده و نقش مجاهدت‌ها وخدمات مخلصانه آن در محرومیت زدایی، اشتغال و کارآفرینی، اجرای پروژه‌های عمرانی، کمک‌های مومنانه و مبارزه‌ با بیماری کرونا ویروس بی بدیل و شایسته تقدیر است. الگوی امنیت سازی از مولفه های مهم دیگر بسیج است. امنیتی که در بسیج شکل گرفته از جنس مردم است و این الگوسازی است که در تمام کشورهای تحت ستم و بویژه مسلمان در حال شکل گیری و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی در عرصه‌های مختلف از جمله شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت و در راس آنها سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی، آغاز هفته بسیج و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان مخلص و خدوم استان کرمان تبریک عرض نموده، سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه خداوندمتعال مسالت دارم.

علی زینی وند

استاندارکرمان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز