اعلام اسامی برگزیدگان اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۷۳۷۶
اعلام اسامی برگزیدگان اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت
دبیر علمی سومین جشنواره رسانه و عدالت اسامی برگزیدگان این جشنواره را اعلام‌کرد.

به گزارش برنا؛ عباس تقی زاده در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان افزود: در گروه خبرگزاری ها و در بخش خبر، خبرگزاری های ایرنا و تسنیم به صورت مشترک رتبه اول، ایسنا و فارس به صورت مشترک رتبه دوم و مهر و برنا به صورت مشترک‌رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در بخش گزارش در گروه خبرگزاری ها نیز خبرگزاری های ایرنا، فارس و تسنیم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر علمی سومین جشنواره رسانه و عدالت افزود: در بخش تیتر در گروه خبرگزاری ها، هیات داوران هیچ رسانه ای را به عنوان رسانه برتر معرفی نکردند.

تقی زاده ادامه داد: در‌گروه روزنامه های سراسری و استانی نیز در بخش خبر روزنامه های واقعه و ندای وحدت رتبه اول، روزنامه های حدیث کرمان و سفیر کرمان رتبه دوم و‌روزنامه های خراسان و اطلاعات نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اظهارداشت: در‌ بخش گزارش روزنامه های سراسری و استانی نیز رتبه اول به روزنامه کاغذ وطن، رتبه دوم به روزنامه کرمان امروز و رتبه سوم به صورت مشترک به روزنامه های صبح کرمان و جام جم تعلق گرفت.

عضو هیات داوران سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان گفت: در بخش تیتر در گروه روزنامه های سراسری و استانی نیز هیات داوران هیچ رسانه ای را شایسته رتبه های اول تا سوم معرفی نکردند.

تقی زاده تصریح کرد: در گروه پایگاه های خبری نیز در بخش خبر رسانه های راه آرمان کرمان و فردای کرمان رتبه اول، گلدشت کرمان و صدای زرند رتبه دوم و  دانشجو آزاد، دیار نخل و نشانه نیوز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در بخش تیتر در گروه پایگاه های خبری  نیز بدون معرفی رتبه دوم، رسانه کرمان نو رتبه اول و کنار صندل و کاروانسرای راور به صورت مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد:  در گروه پایگاه‌های خبری در بخش گزارش هیچ رسانه ای به عنوان برتر معرفی نشد.

دبیر علمی سومین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان اظهارداشت: در گروه هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها و .... هفته نامه استقامت رتبه اول، هفته نامه گلدشت رتبه دوم و هفته نامه های نگارستان و سبزه واران به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

تقی زاده گفت: همچنین در بخش تیتر در گروه هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، دو هفته نامه ها و ... رتبه اول به نگارستان، رتبه دوم به صورت مشترک به پاسارگاد و‌ روشنفکری و رتبه سوم به سخن تازه اختصاص یافت.

وی تصریح کرد : در بخش ویژه این جشنواره نیز در گروه خبرگزاری‌ها از خانم ها طاهره بادامچی و حمیده یزدی نژاد، در‌گروه پایگاه های خبری از خانم حدیث یزدی زاده، در گروه هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها و... از اقای احسان یزدی و در گروه روزنامه های سراسری واستانی از آقای علی دریا قلی بیگی تجلیل شد.

دبیر علمی سومین جشنواره رسانه و عدالت اظهارداشت: همچنین در این جشنواره ضمن تقدیر ویژه از سمیه حسن شاهی، خبرنگار خبرگزاری میزان دفتر کرمان، از آقایان علی سعیدی، علی نجف پور ، مسعود محمدی و خانم طیبه هادی خانی به عنوان خبرنگاران  صدا و سیمای مرکز کرمان تجلیل شد.

تجلیل از آقای وحید یوسف زاده به عنوان تهیه کننده برنامه آشنایی با قانون از دیگر بخش های این جشنواره بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز