علی زینی وند: برنامه‌های توسعه‌ای دولت بر مبنای توسعه و اشتغال است

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۸۵۰۱
علی زینی وند: برنامه‌های توسعه‌ای دولت بر مبنای توسعه و اشتغال است
استاندار کرمان گفت: اولویت دولت در حوزه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و برنامه‌های توسعه‌ای بر مبنای توسعه و اشتغال است.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند در جلسه شورای اداری استان کرمان از خدمات بسیج در حوزه سازندگی، آبرسانی به روستاها، مقابله با کرونا و تنظیم بازار تشکر کرد و این نهاد انقلابی را یار و یاور دولت و در کنار مردم برشمرد.

وی بیان داشت: هیات‌ها و تشکل‌های بسیج و گروه‌‌های اندیشه‌ورز، مشاوران ما هستند و در کارهای پژوهشی برای بسیج باید اولویت قائل شویم و از ایده‌های آنها استفاده کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به اولویت‌های دولت گفت: مهمترین مسئله کنونی، مقابله با کرونا است که با اقدامات صورت گرفته وضعیت استان به حالت نیمه مطلوبی رسیده است.

زینی‌وند با اشاره به تشکیل تیم‌های واکنش سریع مقابله با کرونا بیان کرد: این تیم‌ها بلافاصله با مشاهده سویه‌ای از بیماری، با تصمیمات اقتضایی باید مدیریت آن را انجام دهند.

وی تاکید کرد: ادارات و مدیران باید بدانند که چه تعداد از کارمندان تزریق واکسن داشته‌اند.

استاندار کرمان همچنین به اهمیت قانون جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم اشاره داشت و عنوان کرد: فرمانداران سهمیه شهرستانی خود را بگیرند و برای تامین زمین اقدام کنند.

زینی‌وند، اولویت دیگر دولت را اشتغال اعلام کرد و گفت: اولویت دولت در حوزه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و برنامه‌های توسعه‌ای بر مبنای توسعه و اشتغال است.

مقام عالی دولت در استان کرمان اظهار داشت: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری 80 تا 85 درصد آن محقق شده و ما هدفگذاری کرده‌ایم که به بالاتر از این میزان برسیم تا ریزش‌های سال گذشته به دلیل کرونا را بتوانی جبران کنیم.

استاندار کرمان مدیریت مصرف انرژی را نیز مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: با اداراتی که نسبت به این مسئله اقدام نکنند، برخورد خواهد شد.

وی همچنین به گازرسانی و تامین سوخت در مناطق جنوب استان تاکید کرد.

زینی‌وند با اشاره به دومین سالگرد شهید سلیمانی به ادارات تاکید کرد تا برنامه‌های تبیینی در این زمینه داشته باشند و گفت: مکتب شهید سلیمانی مملو از آزادگی، دوری از تخریب، مردانگی و صداقت است و تبیین آن نیاز نسل جوانی است که مورد هجوم رسانه‌ای خارجی هستند.

استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بهترین مرجع هویت‌ساز که هویت جوانان را بر مبنای اصل انقلابی، ایرانی و اسلامی تقویت می‌کند، مکتب شهید سلیمانی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز