تشکیل شورای مرکزی سیاست گذاری اردوگاه راهیان مکتب حاج قاسم سلیمانی

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۹:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۶۱۱۵
تشکیل شورای مرکزی سیاست گذاری اردوگاه راهیان مکتب حاج قاسم سلیمانی
مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان از تشکیل شورای مرکزی سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای اردوگاه راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: دکتر رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شورای مرکزی برای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات ساخت اردوگاه راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را تشکیل داده است.

هدایتی تصریح کرد: این شورا تشکیل شده تا با همکاری، هماهنگی و همدلی دستگاههای متولی، اردوگاهی در خور نام ،شان و جایگاه شهید بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی احداث شود که این اردوگاه پذیرای میهمانان و زائرین مزار سردار از سرتاسر جهان خواهد بود.  

هدایتی با اشاره به اینکه تمام‌تلاشمان را خواهیم کرد تا دینمان را به سردار دلها ادا کنیم، افزود: در این شورا اکثر مدیران مسئول دستگاههای متولی از جمله استانداری کرمان، سپاه ثارالله استان، اداره کل نوسازی مدارس استان‌کرمان، اداره کل آموزش و پرورش استان‌کرمان و ... عضو هستند و ابلاغ آنها از سوی دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ابلاغ شده است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: این اردوگاه در ۳۰ هکتار زمین در منطقه خوش آب و هوا و مشرف به شهر کرمان و گلزار شهداء  در بالادست هنرستان رضوان در دامنه کوههای صاحب الزمان(عج) ساخته خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز