افتتاح یک باب مدرسه ۳ کلاسه و کلنگ زنی مدرسه خیری در نرماشیر

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۵:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۵۷۴۸
افتتاح یک باب مدرسه ۳ کلاسه و کلنگ زنی مدرسه خیری در نرماشیر
در هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش یک باب مدرسه ۳ کلاسه افتتاح و یک باب مدرسه ۶ کلاسه در نرماشیر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور خیر نیکوکار آقای علی یوسف نژاد  امام جمعه، فرماندار و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش مدرسه ۳ کلاسه خیری روستای عنایت آباد نرماشیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه افتتاح و لنگ زنی این پروژه ها گفت: مدرسه خیری مادر روستای عنایت آباد نرماشیر که امروز افتتاح شد، ۱۰۰ درصد خیر ساز است و به همت آقای علی یوسف نژاد با ۳ کلاس درس و ۲۵۰ متر مربع زیر بنای آموزشی و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و تحویل آموزش و پرورش نرماشیر شد.

عضو شورای فنی استان کرمان با اشاره به اینکه حضور خیرین مدرسه ساز در منطقه شرق استان تحسین برانگیز است، گفت: پروژه آموزشی ۶ کلاسه خیری امام سجاد نیز به همت موسسه خیریه امام سجاد (ع) با زیر بنای ۶۱۰ متر مربع عملیات ساختش در شهر نرماشیر آغازشد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این پروژه تا پایان اسکلت و سقف با مشارکت خیر نیکوکار ساخته می شود و تکمیل ساختمان آموزشی، حصار کشی و محوطه سازی ار اعتبارات نوسازی مدارس انجام می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز