مسی‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی در خرم‌آباد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۱۴۵۱
مسی‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی در خرم‌آباد
تیم فوتبال مس کرمان در حالی در هفته سی‌ویکم رقابت‌ها باید با استقلال خوزستان روبه‌رو شود که در صورت پیروزی و توقف دیگر رقیب خود یعنی آرمان گهر سیرجان راهی لیگ برتر خواهند شد و صدرنشینی‌شان هم در لیگ دسته اول فوتبال کشور تثبیت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان فرزاد حسینخانی که هفته قبل با پیروزی مقابل ویستا توربین با توجه به تفاضل گل بهتر به صدر جدول تکیه زدند این هفته هم به دنبال کسب پیروزی و تثبیت صدرنشینی هستند.

مسی‌های کرمان در دیدار هفته سی‌ویکم خود در خرم‌آباد میهمان استقلال خوزستان هستند. آن‌ها در دیدار رفت با تک گل ارزشمند ثانیه‌های پایانی میلاد پورصف‌شکن توانستند این تیم را شکست دهند حالا مطمئنا در دیدار برگشت هم به چیزی جز شکست این تیم فکر نخواهند کرد.

خوزستانی‌ها که در این فصل با بهانه کردن نبود زمین در مهد فوتبال ایران، بازی‌های‌شان را به خرم‌آباد منتقل کردند و با تغییر کادر فنی و حضور سید سیروس پورموسوی روی نیمکت‌شان هم به نتیجه‌ای نرسیدند.

مطمئنا در دیدار فردا کار سختی در مقابل نماینده‌ موفق استان کرمان خواهد بود، اما شاگردان فرزاد حسینخانی نشان داده‌اند هر سختی را آسان خواهند کرد.

استقلال خوزستان در۶ دیدار گذاشته خود تنها یک پیروزی را مقابل ویستا توربین تهران به دست آورده است. از بازیکنان تاثیرگذار این تیم خوزستانی می‌توان به اکبر آفاقی، مجتبی لطفی و علی کیانی‌فر اشاره کرد.

علی حمودی، علیرضا ارجمندیان، صیاد کوکبی و علیرضا اسدآبادی از استقلال خوزستان سابقه حضور در مس کرمان را در کارنامه دارند.

سید جلال عبدی و مسعود اسدی فصل قبل را در جمع استقلالی های خوزستان سپری کردند.

استقلال خوزستان با ۳۹ امتیاز با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری آستارا در رده هشتم جدول رقابت‌ها حضور دارد و مس کرمان با۶۲ امتیاز صدر نشین جدول لیگ دسته اول است.

هواداران مس کرمان انتظار دارند که تیم‌شان در دیدار فردا با ارائه یک بازی خوب و منطقی برابر استقلال خوزستان، پس از اتمام بازی اخبار خوبی را از خرم آباد دریافت کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز