مس کرمان و تحکیم صدرنشینی در خرم‌آباد

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۳۱۸۰۸
مس کرمان و تحکیم صدرنشینی در خرم‌آباد
مس کرمان با پیروزی برابر استقلال خوزستان در هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه خرم‌آباد یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر و قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور نزدیک‌ و صدرنشینی‌اش هم مستحکم‌تر از قبل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، استقلال خوزستان و مس کرمان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که این بازی پرتنش با نتیجه ۲ بر یک به سود کرمانی‌ها خاتمه یافت.

عارف زینلی در دقیقه ۵ بازی روی پاس زیبای حسین دوستدار دروازه استقلال خوزستان را گشود تا مسی‌ها یک بر صفر پیش بیفتند. در دقیقه ۷۶ نیز سامان تورانیان که در دقیقه ۶۵ بازی جانشین میلاد پورصف‌شکن شده بود، روی پاس حسین دوستدار دروازه استقلال خوزستان را گشود تا مس کرمان را ۶۵ امتیازی کند و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر از قبل نماید.

در این بازی بارها و بارها از سوی سکوهای ورزشگاه خرم‌آباد به فرزاد حسینخانی سرمربی مس کرمان بی‌احترامی شد و از سوی عوامل برگزاری مسابقه هم هیچ اقدام خاصی برای مقابله با این موضوع صورت نگرفت. این درحالی هست که پیش از شروع این بازی نیز به کاروان تیم مس کرمان در بدو ورود به ورزشگاه خرم آباد برای بازی برابر استقلال خوزستان، حمله شد و برخی عوامل مس کرمان را مورد ضرب شتم قرار دادند که منجر به مجروحیت دو تن از آن‌ها شد‌.

پیمان نامور بازیکن استقلال خوزستان در ابتدای نیمه دوم

با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

مس کرمان اگر چه در این بازی یک گل دریافت کرد اما درخشش آرمان شهدادنژاد کاپیتان و دروازه‌بانِ صاحب‌نام این تیم و خط دفاعِ محکم نارنجی‌پوشان سبب شده تا مس کرمان با ۹ گل خورده، بهترین تیم در دریافت گل باشد. همچنین شهدادنژاد دروازه‌بانِ قَدَر مس کرمان با ثبت ۲۰ کلین‌شیت یک رکورد رویایی را برای این تیم به ارمغان آورد.

مس کرمان با کسب این ۳ امتیاز، ۶۵ امتیازی شد و همچنان بالاتر از ملوان که بازی امروزش را به استقلال ملاثانی واگذار کرد، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور و مدعی اصلی قهرمانی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز