راه نجات کشور تفکر انقلابی است

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۴:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۴۷۴۲
راه نجات کشور تفکر انقلابی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: راه نجات کشور تفکر انقلابی و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در آیین تودیع و معارفه فرماندار سیرجان ارتقای زیرساخت‌ها، ارتباط و انس با عامه مردم، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تدوین برنامه‌های فوری، میان مدت و راهبردی را بر مبنای اسناد بالادستی نظام از اهم اقدامات فرمانداری برشمرد.

وی از رخنه‌های جریان لیبرال در حوزه‌های فرهنگ و سیاسی گفت و افزود: اگر امروز توسعه نامتوازن در استان کرمان مشاهده می‌شود، ناشی از جریان حاکم لیبرال بوده در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که با منابع و ظرفیت هایی که جمهوری اسلامی دارد توان اداره کشوری با همین جمعیت را داریم.

جلالی با بیان اینکه مشکل در سبک مدیریتی است، اظهار داشت: تفکر انقلابی که رهبری می‌فرمایند باید در جامعه ما حاکم شود و این تفکر، تفکری است که دفاع مقدس را به پیروزی رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ما با کمترین امکانات خرمشهر را آزاد کردیم و در دکترین امامین انقلاب و مکتب حاج قاسم است که باید همه کارها را به خدا سپرد.

وی ادامه داد: جراحی اقتصادی که امروز در حال رقم‌ خوردن است، رگه های اقتصاد لیبرالی که به نفع جریان سرمایه داری بود را اصلاح می‌کند.

جلالی اضافه کرد: افرادی امروز نسبت به طرح اصلاح اقتصادی آشوب می‌کنند که منافعشان به خطر افتاده است در حالی که تنها توقفگاه یارانه تغییر کرده و به دست دهک پایین جامعه می‌رسد و هیچ حذفی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: راه نجات کشور تفکر انقلابی و جهادی است و نمونه این تفکر، مکتب شهید سلیمانی می‌شود.

وی ابراز داشت: شعار دولت آیت الله رئیسی پیشرفت همه جانبه بر مبنای عدالت، دولت کار شبانه روزی و خدمت بی منت است.

جلالی با تقدیر از خدمات «سهراب بهاءالدینی» در فرمانداری سیرجان و تبریک به «علی یعقوبی‌پور» گفت: حتما گزارش ۱۰۰ روزه کار باید ارائه شود.

وی ادامه داد: فرمانداری ویژه سیرجان در حوزه برنامه ای خود باید برش نظام مسائل شهرستان را براساس آنچه در شورای راهبردی استان تدوین شده، اجرا کنند.

این مقام مسئول بر ارتباط مستمر فرماندار با مردم تاکید کرد و گفت: باید برنامه کوتاه مدت و ضربتی، میان مدت و راهبردی را بر مبنای اسناد بالادستی نظام تدوین کرد.

معاون سیاسی استاندار کرمان بیان کرد: سیرجان در حوزه سرمایه انسانی و نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص حرف برای گفتن دارد و هر فرد توانمند، متعهد به اصول انقلابی و متخصص که گفتمان دولت آیت الله رئیسی را قبول دارد در مجموعه اجرایی شهرستان جای دارد و باید از ظرفیت او استفاده‌ شود.

جلالی تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز و نخبگان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: شهرستان سیرجان در حوزه زیرساخت‌ نباید با مشکل مواجه باشد و حتما باید شاهد ارتقای آن باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ارتباط و انس با عامه مردم و علما و روحانیت را مهمترین نکته در اقدامات فرماندار برشمرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حتما باید تقویت و از ظرفیت آنها استفاده شود.
انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز