وعده‌های بر زمین مانده، باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود/ با وعده‌های بر زمین مانده به عنوان ترک فعل برخورد خواهیم کرد

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۰۵۵۰
وعده‌های بر زمین مانده، باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود/ با وعده‌های بر زمین مانده به عنوان ترک فعل برخورد خواهیم کرد
رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: وعده‌های بر زمین مانده بسیار مخرب است و باعث بی اعتمادی مردم به دولت و به تمام مدیران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل فرحبخش در حاشیه نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند با اشاره به بازدیدهای سرزده از تمام حوزه های فعالیت دستگاه‌ها در شهرستان ،تاکید کرد:هر مدیری که وعده ای را می دهد باید آن را عملیاتی کند و چنانچه وعده ای  بر زمین مانده باشد به عنوان ترک فعل مدیر یا مسئول تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

رئیس دادگستری همچنین از مدیران خواست از حوادث گذشته نهایت درس و تجربه را در جهت پیشگیری از خسارت به بیت المال و به مردم بیاموزند.

 وی با اشاره به سیل مانسون و خساراتی که هم در حوزه های مختلف اعم  از  راهها، پل ها، قنوات، چاه‌ها، خانه های مردم، مزارع کشاورزی، دام و...بر جای گذاشت،خطاب به متولیان امر بیان کرد: یک حادثه طبیعی وقتی با این حجم از خسارت ها همراه می شود  باید برای پیشگیری از تکرار آن، راهکارهای متعددی اندیشیده شود .

فرحبخش با قدردانی از فرماندار شهرستان که در دوران سیل ، علیرغم اینکه اوایل دوران فعالیت شان بود اما با تدبیر ، توانست جلوی خسارت‌های بیشتر را بگیرد و خوشبختانه هیچ تلفات انسانی هم در شهرستان گزارش نشد با اینحال از تمام مدیران مرتبط می خواهم با برنامه ریزی دقیق نسبت به  رفع مشکلاتی که باعث تشدید خسارتها شده بود  را بیاندیشند.

رئیس  شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند گفت: باید  کمک های بنگاه‌های صنعتی به دستگاه‌ها در راه منافع عموم مردم  از جمله فعالیت‌های عمرانی نظیر راه، مدرسه،بهسازی اماکن عمومی،احداث مراکز خدماتی و حمایتی همچون  ساختن کمپ برای ترک اعتیاد معتادان استفاده شود .

این مقام قضایی سرقت سیم های برق در شهرستان را نگران کننده توصیف کرد گفت: لازم است متولیان  این بخش  نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان با اشاره به وضعیت نامناسب چمن مجتمع ورزشی ۲۲بهمن گفت: متاسفانه طبق اعلام کارشناس، این چمن ۹۸ درصد آسیب دیده و عملا غیر قابل استفاده شده و باید مسئولان مرتبط در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع  در شهرستان و در مرکز استان اقدامات لازم را انجام دهند.

فرحبخش در پایان با اعلام اینکه مصوبات کارگروه های شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال لازم الاجرا است تصریح کرد:با هر نوع بی توجهی به مصوبات به مصداق "ترک فعل" قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز