سرهنگ غفوری: پلیس خود را از جنس مردم و برای مردم می‌داند

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۳۸۳۴
سرهنگ غفوری: پلیس خود را از جنس مردم و برای مردم می‌داند
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: پلیس خود را از جنس مردم و برای آحاد مردم می‌داند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ امین غفوری در دیدار با نژادزمانی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جوانان‌ کرمان در همه زمینه‌ها سرآمد و برتر هستند و باید این ظرفیت در حوزه‌های مختلف به کار گرفته شود و قطعا سمن‌ها و جوانان دلسوز و  کمک‌حال خوبی برای فرماندهی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت عمومی خواهند بود و ما آماده‌ایم که تعاملات بسیاری را رقم زنیم تا استان خوبی برای زندگی داشته باشیم.

او افزود: امروزه مشارکت دستگاه‌ها در بحث تأمین امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است و با مشارکت و تعامل سازنده همه ارگان‌ها شاهد پایداری امنیت در جامعه هستیم.

سرهنگ غفوری با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند عزم عمومی و مشارکت همگانی است، گفت: این مهم جز با قانون‌مداری که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای احساس امنیت و آرامش شهروندان است، حاصل نمی‌شود.

او ادامه داد: بسیاری از جرائم، حوادث و مشکلاتی که برای اشخاص به وجود می‌آید به دلیل عدم آگاهی آنان از اصول ایمنی و امنیتی و یا سهل‌انگاری نسبت به مراعات قوانین و مقررات و یا به‌کارگیری آن اصول است.

سرهنگ غفوری با بیان اینکه تقویت تعاملات دوجانبه مردم و دستگاه‌ها با فرماندهی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه‌یافته و پایدار نقش مهمی دارد، گفت: برای تحقق جامعه‌محوری پلیس باید این تعاملات در جنبه‌های گوناگون تقویت شوند و همکاری‌ها به صورت مداوم ادامه داشته باشند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان؛ با توجه به جایگاه منحصربه‌فردی که پلیس در جامعه دارد برای حفظ و ارتقا کارآمدی خود باید در رصد تغییرات اجتماعی پیشتاز باشد.

او ادامه داد:  پلیس خود را از جنس مردم و برای آحاد مردم می‌داند.

سرهنگ غفوری در پایان اضافه کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان آمادگی دارد ایده‌های خلاقانه بخش‌های مختلف جامعه را دریافت کند و آماده هرگونه همکاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز