مردم نشان دادند انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند/سردار سلیمانی؛ صادق و مخلص بود

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۴۱۹۴۲۳
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ماجرای سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، مردم نشان دادند قدرشناس هستند، انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدباقر قالیباف در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودمان را مکلف می‌دانیم در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیاییم.

او افزود: مردم به‌خاطر سردار دل‌ها شهید سلیمانی که انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و فرمانده که افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد به این مکان مقدس می‌آیند.

قالیباف ضمن ابراز تشکر از میزبانی مردم کرمان و همه زواری که در این هوای سرد به زیارت آمدند، تصریح کرد: امیدواریم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری امام خامنه‌ای پیش ببریم و امیدوارم صداقت و صفا و اخلاص حاج‌قاسم نصیب همه ما شود.

او خاطرنشان کرد: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.

رئیس مجلس گفت: در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، مردم هم نشان دادند قدرشناس هستند، انقلاب و رهبری و ایران‌شان را دوست دارند و ان‌شاءالله ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و به‌درستی انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز