نگران تعطیل شدن مراکز بهزیستی هستیم

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۶۶۹۵
نگران تعطیل شدن مراکز بهزیستی هستیم
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: نگران تعطیل شدن مراکز بهزیستی هستیم، زیرا هزینه‌های این مراکز بالاست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا وحیدزاده در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی و حرکتی با یادآوری اینکه این مراکز جزو زیرساخت‌های اجتماعی هستند، از فعالیت ۱۰۷ مرکز توانبخشی با رویکرد خدمات روزانه و شبانه‌روزی در استان کرمان خبر داد و گفت: در استان کرمان ۵۳ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی و ۵۴ مرکز روزانه فعال است.

او ادامه داد: برای اولین بار در کشور مرکز نگهداری سالمندان دچار آلزایمر در کرمان افتتاح می‌شود و این مرکز تجهیز شده است و به زودی وارد فاز پذیرش می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان اضافه کرد: مرکز معلولان جسمی حرکتی برای دختران با ظرفیت ۵۰ نفر برای نخستین بار در استان کرمان نیز تجهیز شده و در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه مراکز بهزیستی با توجیه اقتصادی راه‌اندازی نمی‌شود، گفت: این مراکز با توجیه اجتماعی و توسط سازمان‌های مردم‌نهاد راه‌اندازی و تجهیز می‌شوند و بخشی از هزینه‌ها هم از یارانه بهزیستی و مشارکت خانواده‌ها تامین می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه نگران تعطیل شدن مراکز بهزیستی هستیم، یادآور شد: تمام توان‌خواهان مراکز بهزیستی کرمان بومی استان هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز