دربی کویر برنده نداشت/قلعه‌نویی برنده نیمه مربیان

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۶:۲۹
کد خبر: ۱۴۲۸۴۴۶
دربی کویر برنده نداشت/قلعه‌نویی برنده نیمه مربیان
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در دیداری جذاب و پرگل به نتیجه تساوی رضایت دادند تا با تقسیم امتیازها به استقبال هفته بعد مسابقات بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دربی استان کرمان بسیار جذاب پیش رفت. درحالی‌که مسی‌های رفسنجان در نیمه اول با دو شوت سنگین و برق‌آسا به برتری مقابل گل‌گهر رسیدند، اما نیمه مربیان برای امیر قلعه‌نویی بود و او سرانجام بازنده این جدال حساس نبود.

این مربی در بین نیمه چهار تعویض را در ترکیب تیمش انجام داد و به طور کل شاکله تیمش عوض کرد. گل‌گهر که در اکثر دقایق نیمه دوم، پشت محوطه جریمه مس خیمه زده بود، در نهایت توانست با گل دقایق آخری آرمین سهرابیان، نتیجه را برگرداند و بازنده دربی کرمانی‌ها نباشد و حالا با ۳۰ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده سوم قرار گرفت. مس نیز جایگاه پنجم را به تراکتور تقدیم کرد.

محمدحسین زاهدی‌فرد قضاوت این دیدار را برعهده داشت و محمدجواد مداح، حسین مرادی و یعقوب آشوری کمک‌داوران این دربی حساس بودند.

عنوان بهترین بازیکن زمین را هم می‌توان به امین قاسمی‌نژاد داد. این بازیکن باتجربه گل‌گهری‌‌ها ابتدا، پنالتی به دست آمده برای تیمش را به بهترین شکل ممکن و با اطمینان وارد دروازه مس کرد و در دقایق پایانی نیز با سانتری بدون نقص، باعث شد سهرابیان گل تساوی را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز