امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۷:۳۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۹۶۱۳
امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست
دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت ضمن ابراز خرسندی از توفیق خداوندی برای خدمت قضایی در نخستین تمدن شناخته شده جهان به وی، گفت: همیشه به مردم جنوب دِین احساس می کردم و خدا را شاکرم که توفیق خدمت در ردای داستانی در شهرستان جیرفت را دارم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ افشین صالحی‌نژاد؛ تحول و تعالی دادستانی جیرفت به نحوی که موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد را از اهداف خود برشمرد و ادامه داد: مردم محوری از مهمترین برنامه های دادسرای جیرفت خواهد بود.

وی احیای حقوق عامه در شهرستان جیرفت و پیگیری مطالبات به حق مردم، کاهش اطاله دادرسی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و حمایت از مدیران انقلابی، متدین و دلسوز را از دیگر برنامه های خود در دادستانی جیرفت برشمرد و تاکید کرد: صراحتا اعلام می کنم که در مبارزه با فساد، خط قرمز و تعارفی با هیچ فردی ندارم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

صالحی نژاد اظهارداشت: افزایش دادرسی های الکترونیک، تحقق دادسرای پویا در مسیر تحول قضایی، استفاده از ظرفیت نخبگان و آحاد مردم،  حمایت از تولید و اشتغال، رسیدگی به مشکلات کشاورزان مظلوم جیرفت و برخورد با افرادی به دنبال نارضایتی مردم هستند، از دیگر برنامه های دادسرای جیرفت در دوره جدید مدیریتی خواهد بود.

شایان ذکر است؛ دراین ایین از خدمات و تلاش های حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت تقدیر و افشین صالحی نژاد، به عنوان دادستان این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز