رئیس اتاق بازرگانی کرمان: توسعه سازه های فلزی نیاز استان است

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۹۹۷۵
رئیس اتاق بازرگانی کرمان: توسعه سازه های فلزی نیاز استان است
رئیس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه مصرف اسکلت فلزی در کرمان بسیار زیاد است، گفت: توسعه شرکت های تولیدکننده سازه های فولادی نیاز استان است و می توان با پرداختن به آن، کرمان را پایلوت سازه های فولادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی طبیب‌زاده، افزود: کرمان در حال تبدیل شدن به قطب فولاد کشور است و پیش بینی شده در سال 1404 تولید فولاد در کرمان به 11 میلیون تن برسد که در حال حاضر نیمی از آن را تولید می کنیم. وی اظهار کرد: شمش فولادی تولید شده باید فرآوری شود که احداث کارخانه ورق های فولادی در این زمینه می تواند تاثیرگذار باشد.

طبیب زاده، ادامه داد: سالانه 3 میلیون تن مصرف ورق های فولادی در مجموعه های مختلف فولادی است که در کرمان با احداث کارخانه تولید ورق های فولادی می توان 2 میلیون تن از این نیاز را تولید و ارزش افزوده خوبی را ایجاد کرد. رئیس اتاق کرمان اظهار کرد: سازه های یکنواخت و قابل کنترل که اطمینان بخشی بیشتری دارند مانند سازه های فولادی باید توسعه یابد و استفاده از این سازه ها در ساختمان ها بسیار مهم است. وی بیان کرد: کرمان در حال جهش جدی توسعه و سرمایه گذاری های بسیار سنگین است و باید از این فرصت ها در کرمان استفاده بیشتری کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز