کرمان؛ میزبان رویداد همنا

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۶۶۹۸
کرمان؛ میزبان رویداد همنا
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان گفت: دوره‌ای که امروز که کرمان افتخار میزبانی آن را دارد همنا نام دارد که در جهت توانمند سازی سمن ها و برای ایجاد وحدت رویه و فصل مشترک در راستای اقدامات قانونی سمن هابرگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم پاریزی در حاشیه برگزاری رویداد همنا گفت: در این دوره  دبیران سمن ها و کارشناسان فرهنگی و جوانان ادارات شهرستان‌ها، تشکل های جوانان و علاقه‌مندان به اقدامات داوطلبانه  در این دوره حضور دارند.

او اضافه کرد: قطعا این آموزش‌ها در جهت وحدت رویه کمک بسیارخوبی خواهد کرد.

پاریزی بابت برگزاری این دوره ابراز امیدواری کرد و گفت: این رویداد که گره می خورد به اولین اجلاسیه شبکه ملی آسیب های اجتماعی درکشور که فردا باحضور دکتر یامین پور معاونت  محترم جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزارخواهد شد، در مجموعه تفکرات جوانان در استان کرمان وسایراستان‌ها امید آفرینی و مثبت اندیشی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان گفت: کار عملیاتی و اجرایی در حوزه توانمندسازی نیاز همه جوانان کشور هست و دیده شدن و چتر حمایتی برای همه جوانان کشور باید اتفاق بیفتد و برگزاری این رویداد می تواند زمینه این اتفاقات مهم برای جوانان کشورباشد.

مرتضی کامل نواب مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: رویداد توانمندی سازی همنا با عنوان هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی فرصتی برای جمع شدن سازما ن های مردم نهاد درسراسر استان است.

او افزود: در این رویداد از سایر تشکل های مردم نهاد جوانان که در دیگر دستگاه های متولی مجوز دریافت کرده اند هم دعوت شده است.

کامل نواب در ادامه خاطرنشان کرد: سر فصل‌ها و محور های آموزشی پیش بینی شده برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد و افراد حاضر گواهی پایان دوره را دریافت خواهند کرد و حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان از سازمان های مردم مستلزم شرکت دبیران این سازمان های مردم نهاد در این رویداد آموزشی می باشد.

او در پایان گفت: حضور پرتعداد سازمان های مردم نهاد در این رویداد باعث می‌شود استفاده بیشتری از این  رویداد بشود و قطعا اتفاقات مثبتی برای استان کرمان هم رخ خواهد داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز