دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۶:۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۲۸۷۵
دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می‌شود
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از برگزاری دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح دو طرح بزرگ گردشگری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال، یک واحد بوم‌گردی و دو کارگاه تولید صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز 1402 است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های عصرگاهی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز 1402 است اظهار کرد: این جشنواره‌ها از 27 اسفندماه جاری و در مکان برگزاری نوروزگاه شهرستان زرند آغاز می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند افزود: در کنار این جشنواره‌ها بازارچه‌های صنایع‌دستی و تولیدات محلی هنرمندان این شهرستان را خواهیم داشت تا بتوانیم بخش کوچکی از توانایی‌ها آنها را به گردشگران و علاقمندان معرفی کنیم.

او خاطرنشان کرد: برگزاری 4 نوروزگاه، اجرای تورهای تفریحی زرندگردی، آماده‌سازی مدرسه ولایت برای اسکان و اقامت توسط آموزش و پرورش، استقرار ۲۰ چادر اقامتی در بوستان شهدا (پارک شهید) توسط شهرداری، تعیین سالن چند منظوره خواجه ابورضا (ع) مطهرآباد برای اسکان اضطراری توسط بخشداری مرکزی و... از جمله برنامه‌هایی است که برای میزبانی از مهمانها و گردشگران نوروزی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز