خانواده‌ها هشدارهای پلیس را در چهارشنبه آخر سال جدی بگیرند

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۴:۲۳
کد خبر: ۱۴۴۶۹۶۸
خانواده‌ها هشدارهای پلیس را در چهارشنبه آخر سال جدی بگیرند
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی ضمن هشدار به برهم‌زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال گفت: از والدین و خانواده‌ها می‌خواهیم تا فرزندان خود را از خطرات آتش و باروت آگاه کنند و در کنار فرزندان‌شان بوده و محیطی صمیمی برای آن‌ها ایجاد کنند و در روزهای پیش رو مراقب آن‌ها باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر این که کوچکترین غفلت باعث بروز بزرگ‌ترین حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر در چهارشنبه آخر سال خواهد شد، گفت: همواره حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از اولویت‌های پلیس بوده و ایجاد بی‌نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

او با اشاره به اینکه صدای انفجار مواد آتش زا، در بسیاری از مواقع موجب عارضه روانی برای کودکان یا افراد مسن و بیمار می شود، گفت: در سال های گذشته خسارات جانی و مالی به برپاکنندگان آتش وارد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه با پرهیز از رفتارهای پرخطر، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم، اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آن‌ها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

سرهنگ پورامینایی تصریح کرد: از خرید مواد آتش زا ( ترقه) برای فرزندان به جد خودداری کرده و مواد آتش‌زا را از دسترس آنها دور نگه دارند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از  اولویت‌های پلیس است، گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ پورامینایی در پایان از روسای اتحادیه‌ها خواست که بازرسان صنفی را فعال تا واحد‌های صنفی متخلف شناسایی و با اعمال قانون در کاهش خسارت مالی و جانی در این ایام موثر باشیم.

انتهای پیام

نظر شما