نحوه خرید با کالابرگ الکترونیک از فروشگاه‌ها

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۹۱۶۴
نحوه خرید با کالابرگ الکترونیک از فروشگاه‌ها
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان طرح اعطای کالابرگ الکترونیک برای خانوارهایی به مرحله اجرا درخواهد آمد که اکنون یارانه دریافت می‌کنند، گفت: کالابرگ الکترونیک به هیچ عنوان به معنای حذف یارانه نیست بلکه شارژ حساب یارانه‌بگیران برای ماه بعد است و همزمان با واریز یارانه‌ها قابل برداشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجتبی مصباح توضیح داد: افراد در هر ماه علاوه بر دریافت یارانه، به یارانه ماه آینده نیز به صورت اعتباری دسترسی دارند و تا زمان واریز یارانه ماه بعد اجازه دارند از آن برای خرید کالا استفاده کنند.

او ادامه داد: به این صورت که افراد می‌توانند بعد از شارژ شدن حساب یارانه خود به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالابرگ مراجعه کنند و ۱۰ قلم کالای اساسی را با اعتبار موجود، از این فروشگاه‌ها تهیه کنند.

مصباح کالاهای شامل طرح کالابرگ الکترونیک را شامل قند، شکر، برنج، پنیر، ماست، روغن، شیر، ماکارونی، مرغ و تخم‌مرغ اعلام و کرد و افزود: مزیت این طرح در این است که افراد علاوه بر یارانه هر ماه می‌توانند از یارانۀ ماه بعد نیز به صورت خرید کالا استفاده کنند.

وی گفت: بهترین مزیت این طرح این است که قیمت ۱۰ قلم کالای اعلام شده در طرح کالابرگ بر اساس قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ محاسبه خواهد شد و این امر از افزایش قیمت‌ها پیشگیری می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: جمعیت استان کرمان حدود سه میلیون و ۲۷ هزار و ۴۵۳ نفر است که ۲ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۷۲۰ نفر از این تعداد یارانه‌بگیر هستند.

وی ادامه داد: البته برای افرادی نیز که از دریافت یارانه محروم هستند به‌زودی سازوکاری برای استفاده از این مزیت در نظر گرفته خواهد شد.

مصباح افزود: مردم می‌توانند کالاهای ذکر شده را از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای طرف قرارداد این طرح تهیه کنند اما این طرح محدود به این فروشگاه‌ها نخواهد بود و تمام فروشگاه‌هایی که این اقلام را به فروش می‌رسانند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه "فارا" مجوز شرکت در این طرح را اخذ کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز