حمیدی: مسلح بودن به سلاح ایمان، ویژگی اصلی نیروهای مسلح کشور است

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۵:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۹۴۷۲
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ویژگی اصلی نیروهای مسلح کشور، مسلح بودن آنها به سلاح معنویت است زیرا فقط سلاح نظامی نمی تواند اقتدار یک کشور را تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین تکریم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین حسین رضایی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی زاده، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان افزود: نیروهای مسلح کشور از اقتدار خوبی برخوردار هستند و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

وی از حجت الاسلام رضایی به عنوان شخصیتی خدمتگزار در نظام قضایی کشور، ولایی و اخلاق مدار یاد کرد و گفت: ایشان در طول چهار دهه، خدمات ارزشمندی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان افزود: حجت الاسلام توکلی نیز با سابقه درخشان خود، احاطه کامل و آشنایی بالایی با مسائل فرهنگی، اجتماعی و نظامی استان دارند.

رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان نیز در این بر پرهیز از آمار گرایی در قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: احیای پلیس قضایی نیز مورد تاکید است زیرا نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان  نیز بازدید از تمامی کلانتری های استان کرمان در نقاط مختلف را یکی از برنامه های کاری خود دانست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز