کارخانه تیتانیوم کهنوج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۴۴۹۵۹۱
کارخانه تیتانیوم کهنوج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های موردنیاز کارخانه تیتانیوم کهنوج باید تامین شود، ابراز امیدواری کرد این مجتمع معدنی تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار به همراه نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس، مدیرکل صمت جنوب کرمان و جمعی از مسئولان از روند ساخت کارخانه معدن تیتانیوم کهنوج بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار در حاشیه این بازدید گفت: آموزش نیروها را باید جدی گرفت و در این راستا با راه‌اندازی دو مرکز فنی و حرفه‌ای در جیرفت و کهنوج این امر محقق می‌شود.

استاندار کرمان افزود: خروج کنسانتره از استان نباید اتفاق بیفتد، این کار ظلم به مردم جنوب است چرا که باید به ارزش افزوده توجه شود.

فداکار توجه به صنایع جانبی را یک ضرورت دانست و افزود: به عنوان نمونه تهیه لباس کار کارگران را می‌توان به زنان سرپرست خانوار در کهنوج واگذار کرد.

منصور شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجتمع معدنی تیتانیوم دارای ظرفیت بالایی است که می‌تواند موجب تحول در منطقه شود.

وی افزود: ارزش افزوده کنسانتره برای ما مهم است و نباید صرفا به تولید آن اکتفا کرد.

شکراللهی ضمن درخواست برای تامین بخشی از اعتبار این کارخانه، بیان کرد: در آینده تحولات خوبی به واسطه بهره‌برداری معدن تیتانیوم اتفاق می‌افتد و رونق منطقه را رقم خواهد زد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز