عملیات اجرایی تعمیر محور مواصلاتی زرند - راور آغاز شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۰۳۲۷
عملیات اجرایی تعمیر  محور مواصلاتی زرند - راور آغاز شد
رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: با ورود دستگاه قضایی عملیات اجرایی تعمیر محور مواصلاتی زرند -راور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل فرحبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: عملیات نصب حفاظ های بتنی در گردنه عیسی آباد برای جداسازی قسمت هایی از مسیر رفت و برگشت و همچنین تعمیر جاده از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دشتخاک تا دو راهی سربنان آغاز شد.

 این مقام قضایی بیان کرد: متعاقب وقوع چندین حادثه تصادف که بعضاً منجر به فوت شده بود؛ مقامات قضایی شهرستان زرند از جاده مواصلاتی بازدید و دستورات و تذکرات قضایی لازم به منظور رسیدگی به وضعیت این جاده و رفع نواقص را به اداره راه و شهرسازی و پلیس راه صادر کردند.

رییس دادگستری شهرستان زرند بیان کرد: در سنوات اخیر محور مواصلاتی زرند_ راور شاهد فوت یا مصدومیت افراد متعددی در این مسیر بوده است که اداره راه و شهرسازی در راستای وظیفه قانونی خود، موظف به اقدام به دو باند نمودن آن است که به علت مشکلاتی تاکنون موفق  نشده است.

این مقام قضایی عنوان کرد: رفع مشکلات محور مواصلاتی زرند-راور  در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان قرار گرفته است و پس از پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی مکرر، عملیات تعمیر این جاده از سوی اداره راهداری شهرستان آغاز شده است و انشاءالله به زودی و در ایام عید نوروز 1402 مسافران عزیز با خاطری آسوده از این محور عبور خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما