مردم ارزوییه برای برگزاری بی‌نقص برنامه صبح و نشاط سنگ تمام گذاشتند

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۰۴۶۴
مردم ارزوییه برای برگزاری بی‌نقص برنامه صبح و نشاط سنگ تمام گذاشتند
رئیس اداره ورزش و جوانان ارزوییه در پیامی از حضور پرشور مردم ارزوییه در همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط و همچنین حمایت‌های نماینده پرتلاش مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیام مسعود حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوییه بدین شرح است:

جامعه موفق نیازمند انسان‌هایی سالم از نظر روحی و جسمی بوده و این امر فقط با انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح همگانی و عمومی میسر است.

همایش پیاده روی خانوادگی نمادی در جهت تداوم اتحاد مردم به شمار می‌رود و می‌تواند در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی بسیار مؤثر باشد.

چنین همایش‌هایی ویترینی از حضور همه جانبه آحاد مردم در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی ورزشی است و با توجه به اینکه دنیای ماشینی موجب بی تحرکی، تنبلی و کم رنگ شدن ورزش در زندگی مردم شده است، برگزاری این همایش‌ها باعث خروج مردم از دنیای ماشینی می‌شود.

 براساس گزارش‌های حوزه بهداشت و درمان، بی تحرکی موجب بیماری‌های مختلفی چون چربی خون، قند خون، فشارخون، بیماری‌های قلبی عروقی و … می‌شود و ورزش موجب نشاط و شادی و ارتقا سطح عمومی جامعه است.

 چنین حرکت‌های جمعی، موجب پویایی جامعه و یکی از روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری اینگونه همایش‌های خانوادگی در هفته‌های آتی نیز در سطح شهرستان ارزوییه ادامه خواهد داشت.

 تلاش‌ها، حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و پیگیری‌های  نماینده ساعی و پرتلاش مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه از ورزش را می‌ستایم و عنوان می‌کنم ایشان با تمام توان حامی جامعه ورزش و ورزشکاران بوده‌اند و اقداماتی انجام داده‌اند که موجب پیشرفت ورزش ارزوییه شده است که جا دارد از این نماینده تلاشگر که بخش اعظمی از زحمت برگزاری همایش صبح و نشاط در ارزوئیه را به دوش کشیدند، قدردانی ویژه کنم.

 متاسفانه حادثه ناگوار بالگرد، باعث شد که آقای محمدی در روز برگزاری همایش در جمع ما نباشد ولی نمی‌توان حمایت‌های این بزرگوار را  حتی در زمان بستری که در اثر این سانحه  مکرراً پیگیری‌های لازم را داشته‌اند نادیده گرفت.

 با آرزوی بهبودی برای ایشان و همه حادثه‌دیدگان این سانحه وزیر محترم ورزش، جناب آقای دکتر میثم پاریزی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کرمان و سایر حاضرین در باگرد، جا دارد از مردمِ نجیب، شریف و قدرشناسِ ارزوییه نیز تشکر خاصی کنم که همه جوره پایِ کار آمدند و سبب شدند که برنامه صبح و نشاط به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در پایان نیز وظیفه خود می‌دانم از جامعه خیرین ورزشی که همیشه همراه وپیشقدم هستند و جناب آقای دکتر اسماعیل‌کاخ فرماندار محترم ارزوییه و از برادر ارجمندم جناب آقای ساسان نیکویی مدیرعامل باشگاه سامان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان و همه هئیت های ورزشی ارزوییه که برای برگزاری این همایش و معرفی پتانسیل‌های ورزشی شهرستان انصافا حمایت کردند مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود و همکارانم را ابراز دارم.

IMG_20230318_162347_687

IMG_20230318_162339_865

انتهای پیام

نظر شما