سردار ناظری: همه دستگاه‌ها در کاهش حوادث نوروز کمک کنند

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۶:۲۸
کد خبر: ۱۴۵۰۹۶۶
سردار ناظری: همه دستگاه‌ها در کاهش حوادث نوروز کمک کنند
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همه دستگا ها باید در کاهش حوادث و سوانح در طرح ترافیکی نوروز 1402 کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در دومین جلسه شورای راهبردی تصادفات که در سالن پیامبر اعظم استانداری با حضور استاندار، رییس پلیس راه شمال و راهور استان و دیگر اعضا  برگزار می‌شد، گفت: کاهش تصادفات و حوادث رانندگی اولویت پلیس است و همیشه سعی کردیم با اقدامات پیشگیرانه و انجام طرح های هدفمند از حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.

او از راه اندازی موکب های خدمت رسان در جاده ها اشاره کرد و گفت : بحمد الله توانستیم با همکاری پلیس راه استان 21 موکب خدمت رسان در محورها ی پرتردد و نقاط حادثه ساز و هم چنین در 30 کیلومتری شهر مستقر کنیم تا شاهد کاهش حوادث وسوانح ترافیکی باشیم.

سردار ناظری با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در کاهش حوادث ایفا می کند از فعالان این حوزه درخواست کرد: همچون سالیان قبل این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و با استفاده از تمامی ظرفیت خود و هم چنین اطلاع رسانی به موقع  از وضعیت جاده ها و پخش پیام های ترافیکی و هشداری از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان به رانندگانی که با رفتار مخاطره امیز جان رانندگان دیگر را به خطر می اندازند هشدار داد و گفت: پلیس با قاطعیت با آن دسته از رانندگانی که با رفتار مخاطره آمیز رانندگی جان خود و دیگران را به خطر می اندازند با قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز