افزایش ۲۰ درصدی گردشگران استان کرمان

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۵۱۱۱۴
افزایش ۲۰ درصدی گردشگران استان کرمان
استاندار کرمان گفت: در حالی که میانگین کشوری سفرها در سال جاری ۱۲ درصد افزایش داشته، استان کرمان شاهد ورود ۲۰ درصدی مسافر و گردشگر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در آخرین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 1401 با تقدیر از زحمات یک ساله مدیران عنوان کرد: خدمت به خلق خدا از بزرگترین نعمت‌های الهی است و امیدواریم این فرصت خدمتگزاری را قدر بدانیم.  

وی ابراز داشت: در تعطیلات نوروز دستگاه‌هایی چون هلال‌احمر، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، اورژانس و راهداری در راس خدمت‌رسانی هستند و کار مضاعفی را در پیش دارند.

استاندار کرمان افزود: در حالی که میانگین کشوری سفرها در سال جاری 12 درصد افزایش داشته، استان کرمان شاهد افزایش 20 درصدی مسافر و گردشگر به برکت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فداکار تصریح کرد: علاوه بر گردشگران نوروزی، حضور زائران مزار شهید سلیمانی را هم در کرمان خواهیم داشت.

استاندار کرمان از تدارک 300 مدرسه برای اسکان نوروزی مسافران استان کرمان خبر داد و اعلام کرد آمادگی برای افزایش اسکان‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به تعیین لیست کشیک مدیران در ایام نوروز توسط بازرسی استانداری گفت: همه مدیران کشیک مشخص شده‌اند و تقسیم‌بندی به گونه‌ای باید باشد که کار مردم بر زمین نماند.

استاندار کرمان خطاب به فرمانداران و مدیران بر مراقبت و نظارت بر تامین امنیت گردشگران و مسافران استان، رصد و تنظیم بازار تاکید کرد و ابراز داشت: سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان به ویژه همکاران دستگاهی توسط فرمانداران و مدیران انجام شود.

فداکار سرکشی به مراکز نگهداری ایتام و بچه‌های بی سرپرست و حضور در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه ماه رمضان اشاره داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز