ایمان عتیقی؛ مدیری متعهد و متخصص

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۶:۲۵
کد خبر: ۱۴۵۱۲۱۸
ایمان عتیقی؛ مدیری متعهد و متخصص
نویسنده: سید محمد حسینی‌نژاد

بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بود که ایمان عتیقی به عنوان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر انتخاب شد.

با شنیدن این خبر، نوری از امید در دل من و اکثر سیرجانیان روشن شد.

ایمان عتیقی از مدیران با سابقه شرکت گل‌گهر، چندین سال فعالیت در قسمت‌های مدیریتی این شرکت دارد.

ایشان عضویت در هیئت مدیره شرکت گل‌گهر، معاونت مدیر مجتمع گل‌گهر، عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های جهان فولاد، گهر روش و باشگاه گل‌گهر، معاونت پشتیبانی مجتمع گل‌گهر، مدیریت رفاه و خدمات اجتماعی شرکت گل گهر، ریاست نظارت تولید و فروش شرکت گل‌گهر را در  کارنامه خدمتی خود دارد.

ایمان عتیقی متولد ۱۳۵۹ و دانش آموخته رشته مهندسی معدن است و سال  ۱۳۸۳ از شرکت صنایع مس ایران وارد گل گهر شد.

ایمان عتیقی تجربیات زیادی در حوزه معدن دارد و چون از مجموعه خود گل گهر است، باعث موفقیت‌های بیشتر گل‌گهر در عرصه‌های مختلف شده.

بدون شک یکی از رموز موفقیت سازمان‌های دولتی و خصوصی داشتن مدیرانی از مجموعه خودشان است که از پایین‌ترین رده‌ها رشد کرده‌اند و با تمامی توانمندی‌ها و ضعف‌های مجموعه خود آشنا هستند.

سخنرانی ایمان عتیقی در دیدار با رهبری در  بهمن ماه ۱۴۰۰ نشان داد ایشان به مجموعه گل‌گهر اشراف کامل دارند و تمامی نقاط ضعف و قوت این مجموعه را می‌شناسند.

گل گهر با ورود این مدیر جهادی، با شتاب بیشتری به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کرد و این نشان داد هر کجا که به مدیران متعهد، متخصص و جوانان نخبه این مرز و بوم اعتماد شود، یک تحول شگرف به وقوع خواهد پیوست.

مردم سیرجان از جناب مهندس ایمان عتیقی  مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر انتظار دارند، با استفاده از نظریات نخبگان و دلسوزان در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت گام‌های موثرتر و ماندگارتری بردارد.

بدون شک توجه به حفظ و مرمت بناهای قدیمی و محیط زیست سیرجان از اقداماتی است که می‌تواند نام گل‌گهر را در تاریخ ایران ماندگار کند.

باید اذعان کرد مهندس ایمان عتیقی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر هدفمند عمل کرده‌اند.

توسعه متوازن و استقلال در عملکرد از انتظارات مردم سیرجان از مدیران گل‌گهر است و مدیر عامل خوش‌آتیه گل‌گهر در این مدت کوتاه با مدیریت عالی خود نشان داد که توانایی انجام کارهای بزرگ در جهت رشد و اعتلای کشور عزیزمان ایران را دارد.

برای این مدیر متعهد و متخصص سیرجانی آرزوی موفقیت بیش از پیش را دارم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز