پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی در استان کرمان

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۷:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۱۲۹۷
پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی در استان کرمان
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت امروز ورود سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی در استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیده حبیبی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کمی صاف تاکمی ابریست گفت: از اواخر وقت امروز ورود سامانه بارشی به استان کرمان که ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران، بارش برف در مناطق کوهستانی و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید تا نسبتا شدید در سطح استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید استان را در می‌نوردد که بیشترین وزش باد در مناطق غرب و شرقی بیشتر است.

حبیبی ادامه داد: بعد از خروج سامانه بارشی از استان در بامداد چهارشنبه و پنج شنبه خسارت سرمازدگی محصولات زیاد است، لذا کشاورزان جهت خسارت سرمازدگی. محصولات تمهیدات لازم را بیندیشند.

او تصریح کرد: در نیمه شمالی و غرب استان خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی بیشتر است.

حبیبی اضافه کرد: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگرادخنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز