پیام سرهنگ پورامینایی به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۲۸۵۹
پیام سرهنگ پورامینایی به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پیامی آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام سرهنگ مهدی پورامینایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

طبیعت به عنوان یکی از نشانه‌های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده‌ای عبرتی می‌بیند و از هر نشانه‌ای، درسی می‌آموزد. بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می‌آموزند.

به تعبیر رسول اکرم صلی الله علیه و آله: آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل‌ترین مردمان است.

نوروز جشن تحول به احسن‌الحال، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم‌پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان و  فرصتــی نو برای تــازه شدن و باز نگریستـن بر چگــونه زیستــن است.

نوروزی که البته با بهار معنویت و ماه مبارک رمضان مصادف شده است و این تقارن را به فال نیک می‌گیریم چرا که نوروز بهار طبیعت و رمضان بهار معنویت است.

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که گذشت خانواده بزرگ فراجا در شهرستان کرمان توانسته با کوشش فراوان کارکنانِ خدوم و نیک‌اندیش خود برای رسیدن به اهداف عالیه در خدمت‌رسانی به جامعه، گام‌های موثری بردارد.

ان‌شاالله در سال جدید با توجه به تعیین شعار "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا با همت و عزم تمامی نیرو‌های مسلح به ویژه کارکنان انتظامی، ایران را از دسیسه‌های دشمنان در امان خواهیم داشت و همواره روز‌هایی سرشار از آرامش و امنیت را برای مردم عزیز کشورمان آرزومندم.

همچنین امید دارم با همراهی شهروندان گرامی و رعایت قوانین، همکاری مستمر با سربازان خود در راستای توسعه نظم و امنیت اجتماعی، رعایت هنجار‌های فرهنگی، شعار انتظامی در نوروز امسال "نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای" محقق شده و سالی پرخیر و برکت و توسعه روز افزون کسب و کار‌های حلال و ارتقای سطح معیشت مردم و عاری از بیماری و دشواری در پیش داشته باشیم.

سال ۱۴۰۱ از آغاز تا انجام برای پلیس کرمان مملو از ماموریت‌های پرحجم، سنگین و اضطراری بود که به لطف الهی، تلاش جهادگونه و ایثارگرانه همکاران عزیزم از این ماموریت‌ها سربلند بیرون آمده که جا دارد به سهم خود از همه همکاران قدردانی داشته باشم و به انتظار روزی بنشینیم که با طلوع آخرین خورشید امامت، نعمت امنیت نیز در کامل‌ترین وجه خود به منصه ظهور برسد و جان بر کفان سبزپوشِ انتظامی پاداش خود را از دستان مبارکی بگیرند که جهان را سرشار از عدالت و سعادت خواهد ساخت.

اینجانب در پایان فرا رسیدن عیــد نـوروز و بهار پرطراوت که نشانه قدرت خداوند و تجدید حیات طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان است را به خانواده بزرگ پلیس شهرستان کرمان اعم از کارکنان، فرماندهان و روسای کلانتری‌ها که به صورت مستمر و موثر در راستای خدمت به جامعه مجاهدت نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از توانمندی‌های شایسته، انسجام کاری بیشتر و همدلی، همفکری و هم‌افزائی، سالی پربرکت در مسیر خدمت به خانواده شریف و بزرگ پلیس شهرستان کرمان و همچنین مردم نجیب کرمان سپری کنیم.

در پرتو الطاف بیکران خداوندی، شاد، سلامت و پیروز باشید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز