امام جمعه کرمان: دستگاه قضایی کرمان بر مبنای مردم‌محوری و اخلاق‌مداری حرکت می‌کند/عفو معیاری رهبر انقلاب یک حرکت بی‌نظیر در سطح بین‌المللی بود

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۲۸۸۷
امام جمعه کرمان: دستگاه قضایی کرمان بر مبنای مردم‌محوری و اخلاق‌مداری حرکت می‌کند/عفو معیاری رهبر انقلاب یک حرکت بی‌نظیر در سطح بین‌المللی بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی این استان، دستگاهی توانمند، قوی وظیفه شناس و موفق در حوزه ماموریتی خود است، گفت: در دوره جدید مدیریت دادگستری کل استان کرمان، اخلاق‌مداری، مردم محوری و رسیدگی دقیق به درخواست های مردم ارتقاء یافته است و کار بهتر و قوی تر از قبل پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار نوروزی با اعضای شورای قضایی استان کرمان، از قوه قضاییه به عنوان یکی از قوای قدرتمند کشور یاد کرد و ادامه داد: این قوه ماموریت ارزشمند گسترش عدالت را بر عهده دارد و هر فردی که مظلوم واقع شود، به دستگاه قضایی مراجعه می کند و انتظار است که این دستگاه بتواند با صلابت، قدرت و قاطعیت، مسیر عدالت را به بهترین شکل ممکن طی کند.

وی تصریح کرد: با معرفی مدیریت کنونی قوه قضاییه؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، بارقه امیدی مضاعف بر آنچه در گذشته در قوه قضاییه بوده است، در روحیه مردم دمیده شد تا دستگاه قضایی بتواند کارهای بزرگتری را در مسیر گسترش عدالت انجام دهد و هر چه می گذرد شاهددستاوردهای بزرگ تر و موثرتری از سوی دستگاه قضایی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآور شد: سال گذشته به پیشنهاد ریاست قوه قضاییه شاهد عفو معیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده ایم که یک حرکت بی نظیر در سطح بین المللی بود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر نیروهای کیفی، عالم و مجهز به علم مناسب دستگاه قضایی در مجموعه قضایی استان حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای دستگاه قضایی استان کرمان از نظر اخلاقی افرادی شایسته و وارسته و از نظر علمی نیز در سطوح بالا قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حساس کنونی کشور اشاره و بیان کرد: در حال حاضر کشور در شرایط متمایزی قرار دارد زیرا موفقیت های کشور رو به افزایش است و هر چه جلوتر می رویم، دشمنی ها نیز پرحجم تر از گذشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به این مطلب که در ماه های پایانی سال گذشته شاهد حمله چند وجهی علیه کشور بوده ایم، تاکید کرد: وقتی موفقیت های کشور در سطح ملی و بین المللی مشخص می شود، دشمن بیکار نمی نشیند واز این رو باید مجهزتر و قوی تر باشیم تا بتوانیم هجمه های دشمن در حوزه های مختلف را خنثی سازیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز