عامل قتل مسلحانه در یک نزاع دستگیر شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۴۰۳۵
عامل قتل مسلحانه در یک نزاع دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مسلحانه صاحب یک کارگاه ضایعاتی در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کشف جسد مردی مجهول الهویه در حاشیه شهر کرمان که با اصابت گلوله به سر به قتل رسیده بود شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی شناسایی هویت جسد به منظور دستیابی به انگیزه قتل در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه تحقیقات تکمیلی مشخص شد مقتول 48 ساله و صاحب یک کارگاه ضایعاتی در حاشیه شهر کرمان می باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی عامل قتل این فرد را شناسایی و دستگیر کردند که این متهم پس از مواجهه با شواهد و دلایل موجود به قتل مسلحانه این فرد با همدستی فردی دیگر اقرار و بیان داشت مقتول را به قصد فروش ضایعات و اخاذی به حاشیه شهر برده اند و در پی  مقاومت وی با شلیک گلوله او را به قتل رسانده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران با تکمیل تحقیقات جنایی دیگر متهم این پرونده را در یکی از روستاهای کرمان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی تیر جنگی کشف شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز