روحی: ۱۷ دی‌ماه به‌عنوان «روز کرمان» در تقویم ثبت می‌شود

۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۷۸۴۵۹
روحی: ۱۷ دی‌ماه به‌عنوان «روز کرمان» در تقویم ثبت می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور انتخاب روز ۱۷ دی‌ماه به‌عنوان روز کرمان را تصویب کرده است، گفت: این مصوبه برای تأیید و ثبت در تقویم به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن روحی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به ارائه گزارشی از مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته پرداخت و گفت: یکی از مصوبات، اجرای طرح «فرزندان حاج قاسم» بود که این طرح به‌صورت نمونه در دو مدرسه اجرایی شد و در جلسات بعد پیرامون ادامه این طرح در سال‌های تحصیلی آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان موضوع عفاف و حجاب و تشکیل کارگروهی در این ارتباط را از دیگر مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته برشمرد و اظهار کرد: در این طرح وظایف هر دستگاه مشخص شده و پیگیری آن برعهده استانداری است.

روحی در خصوص انتخاب روزی به نام «روز کرمان» در تقویم، تصریح کرد: برای انتخاب روز کرمان، روزهایی پیشنهاد شد که در نهایت بین دو روز ۱۳ دی‌ماه(سالروز شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت) و ۱۷ دی‌ماه(روز حماسه تشییع)، شورای فرهنگ عمومی کشور روز ۱۷ دی ماه را تصویب کرده و به شورای انقلاب فرهنگی ارائه شده است.

انتهای پیام

نظر شما