همکاری‌مان با شریک اتریشی وارد مرحله جدیدی شده است

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۰۶۲۵
همکاری‌مان با شریک اتریشی وارد مرحله جدیدی شده است
مدیر تکنولوژی و عضو هیات مدیره شرکت نانوساختار شکوفاصنعت بنیان از همکاری‌های جدید، دستاوردها و اهداف این شرکت می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در سال ۱۳۹۹، شرکت نانوساختار شکوفاصنعت بنیان، با همکاری محققین بین‌المللی نانو مواد، مهندسین باتجربه متالورژی فلزات غیرآهنی و یکی از شرکت‌های خوش‌نام در استان کرمان تاسیس گردید. این شرکت تجهیزات و خط تولید خود را در کارخانه‌ای به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع واقع در شهر کرمان راه‌اندازی کرده است. این شرکت در زمینه‌های تولید رنج وسیعی از آندهای نانوکامپوزیتی مورد استفاده در صنایع پالایشگاه و لیچینگ استحصال فلزات غیر آهنی، محصولات حفاظت پرتوهای X-ray  مورد استفاده در صنایع و پزشکی، محصولات حفاظت پرتو گاما مورد استفاده در صنایع دفاعی، ساخت و تعمیر کاتد بلانک‌های استیل مورد استتفاده در صنایع الکتروریفاینینگ، مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای کارگاه های استحصال از معادن مس به روش هیدرومتالورژی، مشاوره، نصب و راه‌اندازی خطوط تولید مفتول و مقاطع مسی و عارضه‌یابی و مهندسی معکوس قطعات صنعتی فعالیت می‌کند.

شرکت نانوساختار شکوفاصنعت بنیان حضور مستمر و موثری در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران با حضور شرکت‌های صاحب نام داخلی و خارجی برگزار شد، داشت. دکتر مریم کرباسی عضو هیات مدیره و مدیر تکنولوژی شرکت نانوساختار شکوفاصنعت بنیان دلیل حضور این شرکت در این رویداد را اینطور توضیح می‌دهد: «ایجاد فرصت‌ها و استفاده از فرصت هم‌افزایی نسبت به شناخت مشتری، معرفی محصول، معرفی گروه صنعتی پویان و برقراری ارتباطات و تعاملات با سایر شرکت‌ها بوده است.»

مریم کرباسی در ادامه در واکنش به این سوال که این رویداد چه دستاوردهایی برای شرکت نانوساختار داشته است، می‌گوید: «صحبت کردن و وارد همکاری‌های موثر شدن با شرکت‌هایی مثل نیومکس از دستاوردهای مهم ما در این نمایشگاه بود. ضمن اینکه ما همکاری‌مان را با شرکت مت‌تاپ (Mettop) وارد مرحله جدیدی کردیم و با دعوت از آقای آندریاس اولین نمایشگاه مشترکمان را با این شریک اتریشی‌مان داشتیم.»

مدیر تکنولوژی شرکت نانوساختار که خود یکی از سخنرانان تخصصی این رویداد با موضوع «عارضه‌یابی، بهینه‌سازی و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، رویکردی موثر در کاهش هز‌ینه‌ها و مدیریت توسته پایدار فرآیندهای تولید صنعت فولاد» بود، در رابطه با این سمینار عنوان می‌کند: «سمیناری که من در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی در این رابطه داشتم، مبتنی بر کارهایی است که سال‌های سال در حوزه انتخاب مواد، مهندسی معکوس، تعیین وضعیت‌ مواد اولیه عارضه‌یابی و بهینه‌سازی ساختارها در قطعات صنایع انجام دادم. بسیار خوشحالم توانستم برای مدتی با برگزاری این سمینار در خدمت دوستان بزرگوارم باشم.»

او در پایان ابراز امیدواری کرد که همواره در گروه صنعتی پویان شاهد رشد و غنا در تمامی ابعاد به خصوص در حوزه تولید محصولات دانش بنیان و دانش محور باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز