دستگیری ۱۶ سارق و کشف ۷۵ فقره سرقت در طرح امنیت محله محور

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۰۸:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۰۷۵۱
دستگیری ۱۶ سارق و کشف ۷۵ فقره سرقت در طرح امنیت محله محور
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح امنیت محله محور در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت های خشن در کرمان خبر داد گفت: در اجرای این طرح ماموران، موفق به شناسایی و دستگیری۱۶ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت از نوع زورگیری و ۵۱ فقره سرقت دیگر شدند.

سرهنگ "مهدی پورامینایی" در گفت وگو با برنا با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پیشگیری و مقابله جدی با سرقت های خشن طرح امنیت محله محور به مدت 24 ساعت از سوی کلانتری 11 و بخش ماهان شهر کرمان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و افزایش گشت‌های هدفمند انتظامی، موفق به شناسایی و دستگیری16 سارق و کشف 24 فقره سرقت از نوع زورگیری و 51 فقره سرقت دیگر شدند.

سرهنگ"پورامینایی"تصریح کرد: در این طرح 69 معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از بازرسی از 10 منزل تعداد 11نفر خرده ‌فروش موادمخدر دستگیر و بیش از 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری 13 قاچاقچی و کشف بیش از 5 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف 105دستگاه وسائل نقلیه متخلف افزود: این طرح رضایتمندی اهالی محله های شهری و روستایی را به دنبال داشت و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز