صندوق امانات بانک‌ها گزینه ای مناسب برای نگهداری زیورآلات و دیگر اموال قیمتی

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۴۸۱۴۹۳
صندوق امانات بانک‌ها گزینه ای مناسب برای نگهداری زیورآلات و دیگر اموال قیمتی
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ضمن تاکید بر خود مراقبتی و نگهداری اموال و اشیای قیمتی در مکان های مناسب بر استفاده از صندوق امانات بانک‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "علیرضا پریور" در این خصوص گفت: اساسا خود مراقبتی به معنی حساسیت نسبت به رعایت اوصول ایمنی و امنیتی و مراقبت از سلامت خود و امنیت اموالمان یکی از موضوعات مورد تاکید در امور روزمره هر عضوی از جامعه است.

وی افزود: در همین راستا در کنار اقدامات انتظامی در حوزه پیشگیری و کشف جرائم باید گفت"خود مراقبتی" کمک بزرگی به خادمان نظم و امنیت محسوب می شود چراکه هر فرد می تواند با رعایت یک سری مراقبت های فردی و اجتماعی بستری را فراهم کند که اساسا زمینه وقوع جرائم ایجاد نشوند.

سرهنگ"پریور"با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی سارق و زورگیر خیابانی در طرح های اخیر پلیس استان، بر مراقبت عابران پیاده از گوشی و دیگر وسایل همراهشان تاکید و به خانم ها توصیه کرد: چه بهتر که خانم ها تا آنجا که می‌توانند از بردن زیورآلات در سفرها پرهیز کنند و آن دسته از طلاجاتی را هم که به عنوان سرمایه و با پس اندازهای تدریجی خریداری کرده اند را در جای مناسب و مطمئن نگهداری و یا به صندوق امانات بسپارند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان، وجود صندوق امانات را گزینه مناسبی برای نگهداری زیورآلات برشمرد و اظهار داشت: توصیه می شود خانم‌ها قبل از هرگونه مسافرت، زیور آلات خود را به این مراکز یا نزد افراد مطمئن بسپارند و اگر نیاز است آن ها را با خود در سفر یا مهمانی ها به همراه داشته باشند حتما در نگهداری آن ها دقت و نسبت به خانم هایی که با طرح دوستی و همراهی کوتاه مدت به دنبال اغفال آنان و ایجاد فرصت مناسب برای کش روزنی طلاجات و دیگر اشیای ارزشمند هستند حساس و مراقب باشند.

وی ضمن تاکید بر مراقبت خانواده‌ها و والدین از فرزندان به ویژه دختران خردسال در مسافرت ها و زمان های خروج از منزل گفت: استفاده از قفل های مناسب برای تمام درب ها و هرگونه منفذ قابل ورود و همچنین سپردن منزل به همسایگان مورد اعتماد از جمله روش‌های پسندیده و معقول است که از زمینه‌های سوء استفاده سارقان و به یغما رفتن اموال و اشیایی که سرمایه یک عمر کار و تلاشمان هستند پیشگیری موثری خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز