دهقانی: دستیابی به بازارهای کشورهای همسایه از اهداف پیش‌روی ماست/ کاملا توانایی رقابت در بازار را داریم

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۴۸۱۵۲۸
دهقانی: دستیابی به بازارهای کشورهای همسایه از اهداف پیش‌روی ماست/ کاملا توانایی رقابت در بازار را داریم
مشاور مدیرعامل شرکت خودروسازان شکوفاصنعت پویا می‌گوید که دستیابی به بازارهای کشورهای همسایه از اهداف پیش‌روی این شرکت است.

مهدی دهقانی مشاور مدیرعامل شرکت خودروسازان شکوفاصنعت پویا در رابطه با فعالیت این شرکت به برنا گفت: این شرکت در چند سال اخیر با تولید انواع کاربری‌سازی‌های باکیفیت جاده‌ای شامل کفی، کمپرسی و ... و همچنین عرضه آن به بازار شروع به فعالیت کرده است.

دهقانی در ادامه با اشاره به تجربه ۳۰ ساله شرکت شکوفاصنعت پویا، محصولات تولید شده شرکت خودروسازان را رقابتی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت شکوفاصنعت پویا نزدیک به ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید انواع سازه‌های فلزی دارد، این تجربه به شرکت خودروسازان شکوفاصنعت پویا سرازیر شده است تا این شرکت موفق شود مزیت‌هایی همچون تولید شاسی یک تیکه برای انواع کاربری‌سازی را مورد استفاده قرار دهد. بنابراین استفاده از بهترین و بروزترین قطعات داخلی و خارجی در تولید محصولات خودروسازان، باعث ایجاد قیمتی رقابتی در مقایسه با سایر رقبا شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت خودروسازان شکوفاصنعت در پاسخ به اینکه این شرکت چه اهدافی برای آینده در سر دارد، گفت: دستیابی به بازارهای کشورهای همسایه، تولید محصول با بهترین کیفیت و کمترین قیمت نسبت به رقبا، جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان از مهمترین اهداف پیش‌روی ما به شمار می‌رود.

شرکت خودروسازان شکوفاصنعت پویا یکی از ۶ شرکت تابعه گروه صنعتی پویان بود که حضور موثری در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی به میزبانی تهران داشت و مهدی دهقانی به نمایندگی از این شرکت در نمایشگاه حضور یافته بود. او در رابطه با دستاوردهای این شرکت از نمایشگاه، اظهار کرد: ایجاد فرصتی برای نمایش محصولات، برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند و همچنین استفاده از تجربیات و محصولات دیگر شرکت‌ها در راستای ارتقای هرچه بیشتر تولید محصولات، از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه برای ما بود. خوشبختانه به بخش زیادی از اهدافمان از حضور در این نمایشگاه رسیدیم.

دهقانی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از کلیه مدیران و همکارانم در گروه صنعتی پویان که برای موفقیت این مجموعه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند. برای همه آن‌ها آرزوی سربلندی و سلامتی دارم و امیدوارم به اهدافی که برای خود ترسیم کرده‌ایم در آینده‌ای نزدیک دست پیدا کنیم.

IMG_20230603_133332_031

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز