تربیت ۱۲۰ هزار قرآن آموز طی ۳ دهه در کرمان

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۵:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۲۴۵۷
تربیت ۱۲۰ هزار قرآن آموز طی ۳ دهه در کرمان
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت نام ترم مجمع قاریان قرآن در کرمان، گفت: مجمع در طول۳ دهه فعالیت خود نزدیک به ۱۲۰ هزار قرآن آموز را آموزش داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حمیدرضا توحیدی از آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم  خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی مجمع در رشته‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و ترجمه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن با ۲۰ مرکز آموزشی مستقیم و یا تحت روش آموزشی در کرمان و شهرستان‌های استان تلاش دارد فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج کند، افزود: در طول ۳ دهه فعالیت مجمع در استان کرمان، نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر در مجموعه ثبت‌نام کرده و در رشته‌های مختلف پرورش یافته‌اند.  

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با بیان اینکه با هدف اعتلای فرهنگ قرآن، گام‌های مؤثرى برداشته شده است، تصریح کرد: برای بهره‌مندی علاقه‌مندان از آموزش‌های مجمع، کلاس‌ها به‌صورت حضوری و غیرحضوری ویژه گروه سنی ۳ سال به بالا برگزار و برای ایجاد نشاط در بین قرآن‌آموزان، علاوه بر کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های سرگرمی و اردویی نیز در طول برگزاری دوره در نظر گرفته می‌شود.

او بیان کرد: علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از تخفیف ثبت‌نام تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند از طریق لینک https://gharyan.ir در ترم تابستان ثبت‌نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۴۴۶۳۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز