مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی قابلیت اجرایی شدن دارد

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۸:۵۳
کد خبر: ۳۱۹۵۸۵
طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی قابلیت اجرایی شدن دارد
صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان به همراه جمعی از مسوولین این اداره کل با حضور در شهرستان بم در شورای ورزش مشترک شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر که با حضور فرمانداران این شهرستان‌ها برگزار می‌شد، حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان در این نشست با اشاره به اینکه استان کرمان به یک طرح نظام‌مند ورزشی نیاز داشت، گفت: از مرداد ماه 93 تدوین طرح توسعه ورزش فهرمانی و همگانی را با حمایت استاندار محترم شروع کردیم و در آماده‌سازی این طرح از کسانی که دستی بر آتش داشتند و می‌توانستند کمک دهند، استفاده کردیم و در بهمن 93 از طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با حضور وزیر ورزش در کرمان رونمایی شد.

محمود محمودی‌نیا با اشاره به اینکه این طرح تاییدیه وزیر ورزش و جوانان را دارد، خاطر نشان کرد: دکتر گودرزی، مقام عالی وزارت در جلسه‌ای از سایر استان‌ها خواستند که از طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی الگو بگیرند و در اردیبهشت ماه در جلسه‌ای در مشهد در جمع مدیران ستادی وزارتخانه و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها بنده طرح را توضیح دادم.

وی این طرح را طرحی ساده ارزیابی و عنوان کرد: طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی به سبب ساده بودن، قابلیت اجرایی شدن دارد و چشم‌انداز ورزش استان را به خوبی تعریف کرده است و حمایت ویژه استاندار را دارد.

محمودی‌نیا آکادمی‌های قهرمانی را هسته سوم طرح دانست و اظهار کرد: امروز ما جمع شده‌ایم که حدود 800 ورزشکار را در شرق استان ساماندهی کنیم.

سکاندار ورزش استان با اشاره به رویکرد همگانی در طرح اضافه کرد: در هسته دوم افتتاح کانون‌های قهرمانی را داریم و در طرح همه چیز کاملا مشخص است و دقیقا معلوم است که تا پنج سال اینده مرزشکار چه مسیری را طی خواهد کرد.

وی از برگزاری اردوهای منظم، مسابقات منطقه‌ای و تورمنت‌های محلی خبر داد و افزود: در طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با صبر و حوصله بستر را برای ورزشکارن فراهم می‌کنیم و کم کم ورزشکاران را برای کسب مدال در مسابقات بین‌المللی آماده و هدایت می‌کنیم.

محمودی‌نیا هزینه در نظر گرفته شده برای آکادمی‌های بم را 64میلیون و 284 هزار تومان اعلام و بیان داشت: در بم 408 ورزشکار، در فهرج 79، در نرماشیر 184 و در ریگان 99 ورزشکار  فعالیت خود را در آکادمی‌ها آغاز خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما ورزشکاران شرق استان را در کنار شش یا هفت هزار ورزشکار سایر نقاط استان حمایت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز